kei80 Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Åssen er det med deg? i går kveld hadde jeg sikkelig lysksmerter som gikk mot lårene,hjerteklapp idag verker puppene som melkesprengverk! Men er jo fullt klar over hvor mye symptomer pms gir meg.Tar til tårene for den minste ting ikveld(nesten komisk) Tiden mot testing går alt for sakte synes jeg :S
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Hei Kei&♀♀, så koselig å bli "ropt på" :-) Her går det fortsatt i blandede følelser... I det ene øyeblikket føler jeg meg gravid, og i det andre føler jeg at alt bare er ønskedrømmer.. Du gråter ja... Jeg er sint.. Har merket, særlig på jobb, helt fra fredag at jeg IKKE har den lunten jeg pleier å ha.. Blir mye raskere sint. I dag fikk jeg plutselig vondt i magen i tillegg til at det skyllet kvalme over meg. Varte i ca 10 minutter så var det borte igjen.. Merkelig! Ellers har jeg tisset MYE i 3 døgn nå (dette kan jeg gjøre ellers også, men da varer det stort sett bare 1 døgn).. Har kjent noen få stikk i magen "der nede" Et par ganger på venstre side og 1 gang ca på midten av livmor. Følte også det gikk nedover i lysken en av disse gangene.. Men pleier å si til meg selv at jeg innbiller meg det.. Er så redd for å bli skuffet.. Er jeg gravid nå, er jeg 3+1, og da vil jeg merke kvalmen fra mandag av, dersom dette sv.skapet blir som forrige.. Spennende. Men håper jeg er gravid, men at kvalmen likevel ikke kommer;-) En ting til er at jeg har begynt å fryse.. Men det er jo blitt kaldere også da, så det er jo mulig det kun er det.... Kan vi ikke oppdatere her? Er så spennende på oss begge nå synes jeg:-) Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Må bare dytte opp før jeg legger mini;-)
kei80 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2011 Uff,føler med deg! ja,det gjør vi:) superspent! klem så lenge!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Hei igjen:-) Hvordan er det med deg i dag? Jeg har hatt stikninger der nede på jobb i dag, og jeg blir fort og veldig sulten.... Iiiiiik håååper det betyr noe positivt;-) Løper også fortsatt oftere på do enn jeg er vant til... På tross av "alle disse symptomene" føler jeg likevel ikke at det har klaffet denne mnd heller. Tørr nok ikke la meg selv håpe for mye... Noe symptomer på deg i dag?
kei80 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2011 Hei! I dag er jeg svimmel av og på og masse mens lign smertert på høyre side ikveld. Pleier ikke ha så mye murringer i løpet av syklusene så stusser litt på det her! Men har alltid en del syster så kan like lett være det.Doløping er jo alltid et godt tegn men skjønner at ikke tør håpet ta overhånd..er der selv..Hjalp ikke være med vennine på Rudo i dag og se på vogner,stellebord osv! SÅ mye fint!(hele handlelisten lagret ihode) Tiden går alt for sakte mot testing og klarte ikke la være å bestille tester på nett igår..Prøve å holde meg til søndag!
kei80 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2011 glemte å skirve at jeg er trøtt omdagen-hele dagen(kjennes ut som jernmangel egentlig..)
kei80 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2011 herregud! dette blir ikke noe bedre :S sitter oppe og gulper og fikk voldsomt halsbrann av sjokolade i kveld.Men har så smerter i høyre eggstokk at det nesten er litt skummelt,kjennes ut som luftsmerter på en måter..uff føler meg gal med alle disse symptomene her jeg sitter hehe..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 He he jeg bestilte også tester på nettet på mandag;-) Og jeg kommer nok til å teste med en gang jeg får dem i posten.. Kommer nok ikke til å klare å vente.. Teit egentlig, for mest sannsynlig blir de jo negative så pass tidlig... Men er jo en testoman så... Ellers våknet jeg i natt med "melkegangsmerter" i det ene brystet"... Hmmmm....
kei80 Skrevet 21. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2011 Oi,høres jo bra ut! føler meg sikkelig tullerusk denne pp hehe.Prøver å forberede meg på en negativ test men hjerne lever sitt eget liv! all forandring i brystene er jo bra Klarer nok ikke holde meg med testing jeg heller hehe uff.. Ha en fin dag med forhåpentligvis masse symptomer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå