Gå til innhold

GRATIS BABYPAKKER

Anbefalte innlegg

Ja det syntes jeg var skikkelig proft. Fikk et hyggelig brev fra Liero på lørdag at jeg kunne komme å hente meg en Libero, Lindex pakke innen den 30\9, så jeg gikk dit i dag, men Lindex har sagt opp avtalen for lenge siden og enda fortsetter Libero å sende ut brev. Det er lureri

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143593088-gratis-babypakker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hentet min i forige uke (i trondheim) de sa dette var de siste pakkene de hadde igjen fordi de hadde sakt opp avtalen. men har hørt at libero skal fortsette med pakken og at den skal komme i posten heretter. usikker på om det stemmer da.

Annonse

Hvem av alle babypakkene er egentlig best?????

Husker jeg ble skuffet av libero son pakke fra første mann til andre mann.. den hadde tapt seg litt på de årene..( 3 år)

Aldri hentet pakke hos apotekene jeg da.... Hvor går jeg inn for å registrere meg ??

Det er skikkelig dårlig! Jeg bor i Bergen, og her har de ikke sluttet med babypakkene på Lindex. Men det er mange andre steder du kan få gratis pakker.

babybox.no, rimi.no, du kan få gratis bleiebøtte hos reflex/barnashus, bam har babypakke.

Hvis du søker på gratis babypakker på google, så får du opp alle sidene du kan registrere deg på. Er helt supert! Jeg har fått masse masse bra=)

Annonse

Jeg sendte en klage mail til libero og de ringte meg opp igjen.

De sa at det ikke var sant at det var tomt overalt men at noen butikker ikke ville ta imot pakker siden avtalen snart var ferdig,

Damen hadde ringt dit jeg hadde gått og kjeftet litt på de og sjekket de andre butikkene i området,

Hentet idag på Gulskogen senteret. Du kan prøve der, de hadde ihvertfall en igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...