Gå til innhold

Krangler dere mye med sambo/mannen i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Er høygravid, hormonell og i det siste har det blitt mye krangel hjemme, er ikke mindre glad i mannen min for det om, men alt han gjør er feil ifølge meg for tiden:( Hurpete kanskje.. Men er det vanlig å krangle i svangerskapet? blir litt bekymret for forholdet om edt skranter alt før vi har fått barn sammen?

Fortsetter under...

Har kraftige humørsvingninger i perioder, er i uke25 nå. Da blir alt mulig mannen gjør feil og jeg tåler ingenting. Han er heldigvis for det meste forståelsesfull og trøster meg når det trengs. Det tar nok på et forhold å være gravid og ha barn derfor er det kjempe viktig at grunnlaget for forholdet er solid, at man kjenner hverandre godt og har full tillit til hverandre.

Ååå, tiden etter fødsel var helt nydelig!! Vi var som nyforelsket igjen, og gjorde masse koselig sammen :) Savner den tiden ja...

Kan ikke huske vi kranglet noe mer i svangerskapet enn ellers, jeg var ikke hormonell i den forstand. Men han hjalp ikke til noe særlig selvom jeg slet med bekkenløsning, og DET var jeg sint for...

Annonse

Du er nok hormonell og det er sikkert vanlig. Mannen min og jeg som par krangler aldri. Har vært sammen i 3 år og hatt 1 krangel. Det kommer nok av at jeg vokste opp i et hjem med mye krangling mellom meg og stefar, samt at jeg kranglet mye med min første kjæreste. Jeg er rett og slett drittlei krangling og har funnet meg en fredfull mann :)

Jeg krangla der jeg så en mulighet til å krangle, i hvertfall da jeg gikk med minsta. Ekstremt gretten, hormonell og glefsa for den minste bagatell, hadde jeg had stor nok kjeft så hadde jeg trolig bitt hodet av mannen som en hunn-kneler gjør med sin make etter han har "gjort jobben"...var vel ei skikkelig hurpe med andre ord.

Gikk over og gikk over....har blitt bedre, men jeg fgøler fortsatt for å bite avb ham hode til tider, men sånn er det når man skal leve sammen med et mannfolk år etter år....særlig når man har vært singel i mange år og har vært vandt med å styre sin egen hverdag uten mannfolk innblanda i hverdagslivet.

Annonse

Nei. Har to barn og har aldri vært spesielt hormonell i noen av disse svangerskapene.

Men etter fødselen, i den verste tida med nattevåk, er lunta litt kortere. Heldigvis er mannen tålmodig, så sjelden det fører til krangel. Som regel bare jeg som blir sur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...