Gå til innhold

¨Når gubben lager middag ;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er heldig som har en mann som gidder lage mat. Syns jeg ofte leser om menn som ikke gidder gjøre en dritt. Men selv om jeg er heldig som har en mann som gjør det, så kjenner jeg at jeg NOEN ganger blir litt irritert :-p I dag feks. skulle vi ha kjøttkaker i brun saus. Kjøttkakene steiker han jo på så høy varme at de blir svidde og sausen.... vel... det er bare vann med farge :-p Kålstuingen er også helt bløt ;) hehe.. Prøvde å ymte litt at det var litt i tynneste laget kanskje? Tror ikke han likte det noe særlig og påsto han hadde gjort AKKURAT som han skulle ;) hehehe.. Tenker at det er typisk mannfolk å si sånn og at det ikke betyr så mye, men jeg er sulten OG hormonfylt, høygravid bombe, så blir litt irritert ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk mannfolk! Min mann skal alltid putte i noe som ikke skal i - tanken om at jo mer , jo bedre, er ikke alltid så lur! I tillegg griser han noe så inni natta. Håpløst!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahha x) Griser, JAH !! På Lørdag skulle han prøve seg på noe Falafel greier.. Å herremin hatt.. Kjøkkenmaskin, kjøkkenboller, 3 sleiver, masse annet bestikk, gryter osv osv lå strødd på kjøkkenet.. Ikke fikk han det til heller, så det endte med han måtte ut å kjøpe en pizza, fordi butikken var jo stengt. Ungene var sultne. Sånn er det når han far "planlegger" å lage noe han aldri har laget før kl 1700 på ettermiddagen.. ;) Godt han er flink til mye annet da :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...