Gå til innhold

Hva gjør dere for å stæsje litt opp i hjemmet?

Anbefalte innlegg

Prosjektet mitt nå er soverommet. Lyst på et soverom som virker lunt og varmt nå på høsten:) Tenkte å kjøpe nye mørke gardiner i kanskje brunt eller lilla, kjøpe matchende sengeteppe, maaasse pynteputer til å ha i senga:) Lyst på et speil til å ha over senga, syns det er ganske fint egentlig. Å ellers pynte opp med fine lamper, forskjellige lys og noen planter. Noe mer dere ville gjort for å fornye rommet litt? Vet dere om noen butikker de har salg på nå, av feks sengetøy,gardiner og puter?:)

Fortsetter under...

Rydder og vasker jeg å, men liker samtidig å ha det pent og innreder som regel etter årstiden;-) Masse inspirasjon å finne i blader, blogger osv. Duftlys og røkelse å sånn skal man vel være litt forsiktig med kanskje, mye sterke lukter som man kan bli kvaaaaaaaalm av.

Annonse

Har lyse vegger på soverommet men på veggen der senga står har jeg en mørk grå tapet med litt sølv og stort mønster. Har gardiner, sengetøy og stort hårete gulvteppe i knæsje varme farger som varmer opp rommet. Orker ikke sengeteppe og puter for senga blir ikke redd opp uansett. Ellers har jeg store bokhyller med all slags litteratur og skyvedørsgarderobe med dører i svart glass. Stilig og lett å ordne :)

Høres ut som vi sitter med litt like planer HI. Min settes i verk på lørdag. Har akkurat malt soverommet i en halvbrun/lilla farge. Skal ut å kjøpe gardiner og puter i samme fargetoner og kanskje et sengeteppe. De har 30% på gardiner på princess og ta 2 betal for 3 på pynteputer i samme butikk. Har nå vært over hele huset og pyntet med brune lys og brun sand rundt. Lagd noen nydelige lysfat også! Elsker høsten og alt den har med seg. Så også at de hadde pledd til 199,- på kid tror jeg. Skal bli godt å krype under pleddet i sofaen på lørdag kveld. Ha en fin høst folkens ;)

Ja det gjør vi visst:) Høres kjempe fint ut med fargen du har valgt, vi leier bare her, men vi er på utkikk etter bolig, så da skal jeg ha litt farge på soverommet jeg også. Høsten er liksom tiden for oppussing, elsker også høsten! Takk for tips om Princess, da skal jeg ta meg en real shoppingrunde på torsdag!:) Jeg har også kjøp flere lysfat og masse lys, men det får man jo aldri nok av, så kan liksegodt hamstre inn litt mer;-)

Ha en super høst du også! :)

HI

På soverommet vårt har vi pene gardiner, veggen bak sengen malt i en pen, mørk farge og resten av rommet lysere.

Matchende sengetøy, og ikke noe mer.

Rent og ryddig.

Gidder ikke har passe pynteputer i senga, da det kun er vi som ser det rommet likevel - og når vi sover er har vi kun hver vår pute og dyne i senga.

Evt pynteputer hadde havnet på gulvet.

Og sengeteppe er ikke noe bra. Da baker man ikk sengemidden, og gir dem optimale forhold.

Her brettes dynene ned til fotenden, og vi slipper inn masse frisk luft for å lufte sengetøyet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...