Lilaol Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hva jobber dere med, og er dere fortsatt i full stilling?
Timalu2012 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 jeg jobber i butikk og som hudpleier og jobber fult. Satser på å gjøre det frem til permisjon=)
HeltPerfekt<3 Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Jeg jobber vel egentlig ikke, men jeg går fulltid på skole Planen er å fortsette helt til juleferien (2 uker før termin) og bare ta 6 uker permisjon etter fødsel Krysser fingrene for at jeg skal klare det!
Lilaol Skrevet 21. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2011 skal du tilbake på skolebenken bare 6 uker etter fødselen? Det tror jeg aaldri jeg hadde klart! Jeg sykemeldte meg 20% i dag. Har svangerskapsdiabetes, og følges tett opp av helsevesnet. derfor må jeg dra fra jobb ca 2 dager i uka etter halv dag. Det har jeg ikke råd til, så måtte ta ut en sykemelding. Jobber som baker (med tilrettelegging, på klart)
Krumelur Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg er kokk på restaurant, her jobba fullt til nå men akkurat blitt 40% sykemeldt. Plutselig har ryggen bynt å krangle. Er litt vanskelig å tilrettelegge hos oss, jobben består av natur av å stå, løfte mye og et høyt tempo, i tillegg er det ganske varmt på et kjøkken! Har ikke orka noe utenom jobben de siste ukene, så jeg tror det blir godt å ta det litt med ro nå. Regner med å bli 100% sykemeldt før julebordsesongen starter i november, det er rett og slett ikke mulig å gjennomføre arbeidsdagen slik den vil være da når man er høygravid!
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Er sykepleier, men er 100% sykemeldt og vært det hele svangerskapet.
katrine20 Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Lærling helsefagarbeider. Topp form, skal jobbe fram til jul.
HeltPerfekt<3 Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 Ja, det er planen ihvertfall Har fått ordnet permisjon med skolen, så da går resten bare på egen vilje! Og foreløpig er jeg veldig motivert til å klare det I tillegg blir det deilig å ha samboeren hjemme i noen måneder, han skal ta den permisjonen som er igjen etter mine 6 uker. Han jobber som kokk og er praktisk talt aldri hjemme, så jeg gleder meg veldig til at vi skal kunne være som en "normal" familie!
MezzaSnartMorTilTo Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Jeg har planer om å jobbe helt frem til permisjonen starter.. Jobber innen salg og er mye på farten. Jeg har en krevende jobb med veldig varierende dager, hvor jeg heldigvis kan styre litt selv. Har en flott sjef som er flink til å legge til rette for meg Formen er fin og merker egentlig ikke så mye til at jeg er gravid - med unntak av at jeg vokser i rekordfart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå