Lilaol Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hva jobber dere med, og er dere fortsatt i full stilling?
Timalu2012 Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 jeg jobber i butikk og som hudpleier og jobber fult. Satser på å gjøre det frem til permisjon=)
HeltPerfekt<3 Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Jeg jobber vel egentlig ikke, men jeg går fulltid på skole Planen er å fortsette helt til juleferien (2 uker før termin) og bare ta 6 uker permisjon etter fødsel Krysser fingrene for at jeg skal klare det!
Lilaol Skrevet 21. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2011 skal du tilbake på skolebenken bare 6 uker etter fødselen? Det tror jeg aaldri jeg hadde klart! Jeg sykemeldte meg 20% i dag. Har svangerskapsdiabetes, og følges tett opp av helsevesnet. derfor må jeg dra fra jobb ca 2 dager i uka etter halv dag. Det har jeg ikke råd til, så måtte ta ut en sykemelding. Jobber som baker (med tilrettelegging, på klart)
Krumelur Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Jeg er kokk på restaurant, her jobba fullt til nå men akkurat blitt 40% sykemeldt. Plutselig har ryggen bynt å krangle. Er litt vanskelig å tilrettelegge hos oss, jobben består av natur av å stå, løfte mye og et høyt tempo, i tillegg er det ganske varmt på et kjøkken! Har ikke orka noe utenom jobben de siste ukene, så jeg tror det blir godt å ta det litt med ro nå. Regner med å bli 100% sykemeldt før julebordsesongen starter i november, det er rett og slett ikke mulig å gjennomføre arbeidsdagen slik den vil være da når man er høygravid!
♥jente2010+♥jente2012 Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Er sykepleier, men er 100% sykemeldt og vært det hele svangerskapet.
katrine20 Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Lærling helsefagarbeider. Topp form, skal jobbe fram til jul.