Gå til innhold

IIiih..der steg pulsen bittelitt ja:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har min siste dag på jobb idag før permisjon. Terminen om 3 uker virker enda et lite stykke unna, og jeg har vært heelt avslappet så langt ifht. fødselen, samt hatt et usedvanlig greit og problemfritt svangerskap:) Stort sett det meste av utstyr er på plass også.

Idag påstår damene her på jobben hardnakket at magen min har sunket? Kan ikke helt se det selv (mulig det er noe med synsvinkelen hehe), men plutselig oppdager jeg jammen at det har begynt å lekke litt fra ene brystet også! Og daaaa begynner pulsen å stige litt hehe:) Har ikke merket snurten av kynnere, at hodet skal være festet eller noe som helst slike ting, men kan det faktisk være at ting begynner å nærme seg?? Hadde egentlig vært greit om småtten holder seg der han/hun er i en uke eller to til, har litt å ordne i huset først:)

Men duverden - spennende!:) Hm, kanskje jeg skal vurdere å tenke litt på den berømte bagen da...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som å lese om meg selv ;) hehe... Jeg har nå 12 dager til termin, trodde det skulle skje noe i natt, men håpet nok litt tidlig! Den berømte baggen pakket jeg i stad =)

Masse lykke til og kos deg i permisjonstiden!

Skrevet

Hehe, skal vedde på at jeg kommer til å gå laaangt over, sånn bare på trass, og fordi jeg begynner å få forhåpninger allerede nå hehe;) Blir sikkert mange opp-og nedturer innen småtten bestemmer seg for å dukke opp, men sånn er det vel bare;)

Masse lykke til, og god permisjon til deg også Sirkus85!;)

Skrevet

hehe jeg har 21 dager til termin og har IKKE pakket fødebagen av den grunn at jeg lever i den troen at jeg "tror" at jeg kommer til å føde før om jeg ikke pakker den? hahahahah overtoisk, jeg? Langt i fra :-p Tenker at hvis jeg har alt klart, så vil jeg slappe sånn av at fødselen lar vente på deg. Ja, jeg vet jeg er håpløs :-p hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...