Gå til innhold

Aluminium i vaksiner linkes mot alvorlige helseproblemer

Anbefalte innlegg

Er vaksiner trygge nok? Stadig flere forskere mener og finner ut det motsatte. Våre barn er som prøvekaniner å rekne. Og konsekvensene av å unngå sykdommer ved å vaksinere med hyppige doser (barnevaksineprogrammet) vet vi ennå ikke nok om. Flere og flere sammenhenger kommer fram i søkelyset:

http://www.straight.com/article-399975/vancouver/aluminum-vaccines-may-be-linked-health-risks

Fortsetter under...

Mx3, du oppretter bare nye tråder hele tiden uten å svare på konkrete spørsmål. Jeg vil henvise deg tilbake til din egen tråd:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/143550568

Der står det følgende:

"Du unnviker hele tiden spørsmålet: Hvorfor teller dine anekdoter, men ikke våres? Hvorfor er din families helsetilstand representativ for uvaksinerte, mens min familie ikke er det for vaksinerte?"

Det Morten sa. Svar på trådene før du oppretter nye!

Her forresten en Q&A vedr. aluminiuminnholdet i noen av vaksinene:

http://www.chop.edu/export/download/pdfs/articles/vaccine-education-center/aluminum.pdf

Jeg legger ut linker og informasjon fordi vi trenger å våkne og se at vaksinene langt fra er trygge nok. Hva hver og en måtte konkludere eller mene, er opp til hver og en. Jeg har tatt mitt standpunt, og lytter åpent til flere kilder og eksperter. Alle som måtte ha noe mot vaksiner, blir trakkassert på det groveste her inne. Dette på en måte som de aller fleste har reagert sterkt på.

Som jeg har sagt mange ganger før under flere tråder tidligere: Jeg diskuterer ikke med dere, EJ09, MortenO, Ostepop og DerArtz. Fra dere kommer nedrakkende og stygg språkbruk mot alle som mener noe annet enn dere selv (ja, jeg lytter åpent til homeopater, antroposofiske leger, kiropraktikere, spesialister og forskere med et annet standpunkt enn pro-siden) Dere er ikke i en debatt. Dere er her for å kneble all motstand mot vaksiner. Mobbe og trakassere.

Men saken er at "vaksinetryggheten" lekker som en sil. Dere prøver så godt dere kan og tette hullene. Og latterliggjøre alle kilder som måtte avdekke noe dere ikke liker.

Glem tilbakemeldinger, MortenO. Jeg informerer og videreformidler, og det kommer jeg til å gjøre 100% uavhengig dere. Jeg krangler ikke med dere - og lar drittkommentrene deres prelle av :-D

Fronter, uavhengig de taktfaste sleivsparkene, et 100% vaksinefritt helsealternativ. Og ønsker inderlig at flere foreldre igjen skal få et mer edruelig forhold til sykdommer. Og la legekontoret være i større grad enn så mange gjør i dag. Vi trenger ikke valfarte dit.

Sykdomshysteriet rundt oss kjenner ingen grenser... Se bare på svineinfluensa-skandalen! Vi tåler langt mer enn vi får høre på helsestasjonene. De opererer med skremme-dødsfall fra Afrika mot norske foreldre. Det er i beste fall løgn og forledende informasjon.

Resultatet å ikke vaksinere våre barn er oppsiktsvekkende og overraskende! Vi ser med glede at dette også internasjonalt gjelder uvaksinerte (fra sammenlignbar levestandard): Vi opplever til felles sunne (allergifrie) barn, med et svært robust immunforsvar. Et mål i seg selv :-D De tåler sykdommer godt, dersom de i det hele tatt blir smittet...

Det er mye som syder under lokket i vaksinesaken. Jeg lover å legge ut mye mer, til MortenO's og hans kumpaners neglebitende fortvilelse

:-D

Annonse

Problemet ditt er at du ikke klarer å sannsynliggjøre at dine kilder har substans. Jeg har stilt det et enkelt spørsmål i en tråd (http://www.dinbaby.com/forum/thread/143550568) og hvis du svarer på det så ser du selv at dine kilder faller gjennom. Hvis ikke så må du akseptere mine kilder på lik linje med dine, og da har du heller ingen sak.

Jeg hadde håpet at du forstod nytten av å se hvorfor kildekritikk er et viktig element i saker som omhandler menneskers helse, men dessverre lukker du øya. Det er visst slik at jo fler tråder man oppretter, desto mer rett har man. Uavhengig av innhold. Start en blogg mx3, det er rett fora for dine "funn".

Hvis du med "kneble" mener "ferske deg i løgn", så har jeg mistet tellinga hvor mange ganger det har skjedd.

Dessuten har jeg mistet oversikten over: uredelig kildebruk (kilden tillater ikke konklusjonen du fronter), selvmål (kilden viser DET MOTSATTE av det du hevder) eller cherrypicking (du siterer kun det du liker).

Nevnte jeg at vi gjentatte ganger har tatt deg i å lyve?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...