Gå til innhold

Hmmm, hva skjer nå??? Baby?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt av tak i magen og har hatt tak i magen ca hvert 20 minutt siden. Ikke dødsvondt og heller ikke dødslenge i gangen. Men de har ikke gitt seg til tross for at jeg har beveget meg rundt, prøvd å sove osv. også har de så smått beveget seg mot ryggen og.

Nå nettopp var jeg på do og da kom det jaggu en del blankt slim med friskt blod i på papiret.

Så da er det vel bare å vente og se om takene tar seg opp eller om det dabber av.........

Forrige gang gikk jeg sånn i døgnsvis så tar ting med knusende ro foreløbig.

Termin torsdag og jeg har lenge sagt at hun kommer vel rett over denne helga, dvs mandag/tirsdag. Så får vi se da om mor har rett ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende!!!! håper det skjer i løpet av kvelden da:-) masse lykke til!!!

Skrevet

Takk takk. Klarer ikke helt å skru opp spenningen for jeg gikk sånn i maange døgn forrige gang....

Skrevet

Hold deg oppe å gå, så skal du se de bygger seg opp ;-) Uansett ikke enge igjen du da !

Skrevet

Kjempe spennende :) Masse lykke til!!

Skrevet

Takk for det damer. Jeg går nå her enda med uforandret situasjon. Takene kommer og går, men ikke noe mye oftere enn før og heller ikke mer intense.

Har prøvd å sove, men våkner av tak. Ellers er det en del nedpress kjenner jeg og frøkna i magen klikker vinkel. Også har det kommet mer helt blankt slim.

Så da spørs det hvordan natta blir. Blir stresset av at vi har en 5 åring i heimen og barnevakter en drøy halvtime unna og.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...