Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fine mødre:)

Er det noen som har erfaring med stokke sin newborn stol som man plasserer på tripp trappen? Har tripp trapp til eldste, og skal uansett kjøpe til nye frøkna vår. Er det poeng å kjøpe newborn stolen som hun kan ha frem til hun er stor nok til tripp trappen? Setter stor pris på å høre erfaringer fra andre mødre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvor mye den koster, men her har vi brukt den hvite plastikkstolen fra Ikea helt til de har gått over til tripp trapp.

Skrevet

Vi har newborn og har vært veldig fornøyd :) De første månedene var den kjekkest å ha på morgenen når storebror spiste forkost før bhg, men etterhvert som hn ble mer våken har hun sittet i den når resten av familien har spist middag.

Veldig hyggelig å få henne opp i samme høyde rundt bordet som resten av oss istedetfor en vippestol på gulvet eller på fanget. Og nå har hun begynt med grøt og da er det så enkelt og mate henne i den siden jeg får henne i fin matehøyde :) Hun er fem mnd nå og kan jo bruke den ihvertfall en mnd til :)

Skrevet

Vi har en stokke tripp trapp stol. Kan vi bare kjøpe dette baby setet da? Hva koster det?

Skrevet

Takk for svar. Høna08; det var akkurat sånn jeg hadde tenkt vi kunne bruke det. Det blir bra! Blir nok en tur ut i ettermiddag for å handle:) Der jeg har forhørt meg rundt (barnas hus, bohus +lokal møbelfor.) koster newborn settet kr 999. Du fester det på stolen du allerede har ja:)

Skrevet

Vi har det newborn setet som man fester til tripp-trapp-stolen:) (Fikk det i nyfødt-gave faktisk:) )

Vi har brukt det mye!! Det var helt fantastisk å ha de første ukene og månedene!! Greit å ha han på høyde med oss ved bordet:)

Men han gutten vår er så lang da (68 cm.) så nå begynner det å bli litt lite, men da går vi over til baby setet som var steg 2.:) Slik med støtte i ryggen og belte foran:)

Skrevet

Ville bare si til BareMeg73 at man kan bruke det setet på den stolen man har ja, om den stolen er produsert etter 2004 tror jeg det var.. For den passer vist ikke på de modellene som er eldre enn det:)

Skrevet

Vi har også brukt dette setet MASSE! Helt genialt for å få barnet opp i bordhøyde. Da vesla begynte med grøt, var det perfekt!

Jeg vil anbefale å kjøpe med et trekk, tror det koster ca 250 kr. Dette er lett å hive i vaskemaskinen, og du slipper flekker direkte på setet!

Skrevet

Vi har brukt setet en god del etter vi startet med fast føde, og her sitter mini fremdeles i det setet, selv om han nå er 7,5 mnd og 73cm. Han sitter helt greit I det enda, og jeg synes det er enklere og mate ham I det enn når han sitter normalt. Så vi bruker det nok en bitteliten stund til, men tror ikke det holder mye lenger nå. Her var det absolutt verdt pengene. :-)

Skrevet

Stol og sete er kjøpt.Hurra! Gleder meg til å få jenta opp til oss. Ser frem til gode mnd med setet, og gode år med stolen:)

Skrevet

Stokke newborn er det beste jeg har kjøp til gutten min. Kan anbefale også å bruke den liggende (på gulvet eller et stort bord) i begynnelsen når babyen er liten, blir som en liten vugge. Gutten min elska å ligge i den og jeg fikk da hendene frie litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...