Gå til innhold

Satt inn to egg hos Hausken i august. Nå er det TRE foster i magen min!

Mummimamma(2 barn, 2 i vente)

Anbefalte innlegg

Var på Ul på fredag, uke 8, og da så legen først to enegedde foster, og fant jammen meg et til bankende hjerte. I mitt stille sinn hørte jeg nesten han sa fire også, men det var BARE tre altså. Er i sjokk. Har ønsket oss en tredjemann lenge nå, og skulle ha det siste forsøket nå i august. Ikke kunne vi vite at vi skulle lykkes så inntil de grader. Følelsene svinger veldig rundt dette her. Jeg har tidligere født tvillinger der fødselen var veldig dramatisk, og vi mistet den ene gutten vår. Dette gjør nok at jeg er livredd for et flerlingesvangerskap igjen - i alle fall med tre. Tenker på alt som kan skje under svangerskapet, prematur fødsel ol. Føler meg ganske utakknemlig når jeg har disse følelsene. Det må jo være helt fantastisk å få tre barn på en gang, men vi har jo faktisk to fra før også. Hvordan skal det gå med dem oppi det hele.

Sjokket har ikke lagt seg ennå, men jeg håper jeg kan klare å se frem til dette etterhvert.

Måtte bare få dele min frustrasjon med noen.

Fortsetter under...

Hei der

Ja det er lov det er veldig skummelt når en får nyheten at det er mange små i magen og en blir redde :)

Men en få veldig god oppfølging og det gir god trygghet :) jeg var så redde helt til mine 3 ble født i uke 35+4 dager da var det en stor lettelse og en stor glede . Men det er veldig travelt og tøft så håpe dere har god hjelp fra familie ol . Det første år var .... Samlebåndfabrikk gikk i mating og bleier .... Og lite søvn zzzzz til tider søk i god tid om hjelp.lykke til <3 det blir bedre og bedre nå når vi ser hvor store de er blitt og vil aldri vert foruten mine fantastiske små gull . lykke til :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...