nayna_ Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Ja, så var dagen kommet da melkekona la ned businessen sin. Etter par uker med Dolly Parton, så plutselig Miss Pancake dagens lys. Mer å ta i, mer å være glad i er et uttrykk som er høyst krekende i melkefattige tider som dette.. Fra meloner til speilegg... Buhuuu... Jeg savner de store puppene mine
Bad habits har tre små Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Ha ha, ja jeg er enig. Etter å ha ammet tre barn, tør jeg nesten ikke ta av meg bh`en;-)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Det er du ikke alene om
1frafør_1påvei Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Haha, du er ikke alene!! puppene mine er et sorgens kapittel. Minner mer om en sokk med en 5-kroning i huff..mennene slipper unna med en del altså
Foccacia Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Helt enig, puppene før jeg fikk barn var jo fine ift. hvordan de ser ut nå etter endt amming Håper mennene skjønner hva vi faktisk gjør for å sette barn til verden, hehe.
nayna_ Skrevet 19. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2011 Hehhe, holdt på å si godt det er flere! Sokker med femkroning i, hahah, som jeg skulle sagt det sjøl! De menna får jammen meg sette pris på hva vi har vært i gjennom! Vet enda ikke om det blir flere barn på meg, har nå to, men til eventuelt da, så blir innlegg og push-up (ikke lett å pushe opp ingenting, men) mine følgesvenner
lillenims Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Sånn for ordens skyld: graviditeten har visst skylda mer enn amminga. Nå er det relativt vanskelig å gjøre dobbel-blindforsøk på puppene til kvinner som har ammet og kvinner som ikke har det, så helt sikre på hva som kom først av hønseskinnet og egget kan vi aldri bli, men ting tyder altså på det. Se http://ammehjelpen.no/artikkel/27/Brystenes-fasong (Linken til "nyere forskning" virker ikke, men jeg tror det er denne undersøkelsen det henvises til: http://www.medicalnewstoday.com/releases/86982.php)
Gjest Madolyn Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Spent på hvordan mine vil se ut etter endt amming.. Har implantater, og foreløpig ser de like flotte ut som før graviditeten, men blir spennende å se når melkefabrikken nedlegges ja
enits40 Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Ha- ha, ja, spent på hvordan det blir her også. Om formene forsvinner, har vi da i alle fall selvironi! :-)
InsomNina Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Me too! Eller foreløpig ammer jeg på den ene, så her er det en sokk med drue i bunn som jeg pleier å si - uff - og en Dolly Parton! Føler meg splash!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå