Gå til innhold

Jeg betaler NRK-lisensen med glede :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NRK har egentlig masse bra men å si man betaler med glede er litt overdrevet. Jeg betaler fordi jeg må og fordi det er ventet av meg. Merkelig at det skal være bedre å betale kabeltv, for vi kan ikke velge kanalene selv uansett. Det er forskjell fra plass til plass.

Det irriterer meg at vi har mistet Animal Planet og fikk BBC News isteden. Ikke det at jeg ser mye Animal Planet, men lærerikt og kjekt for barna.

Men NRK har kule barneprogrammer om dyr så overlever. (Bare et av flere eksempel på at man ønsker mer enn TV3 og TVNorge.)

Annonse

Jeg har også så langt betalt NRK-lisensen med glede, men nå er jeg i ferd med å gå lei. Og det er faktisk ikke NRKs skyld, men mannen i huset! HAN har okkupert fjernkontrollen, han zapper og zapper og ser aldri ett eneste helt program ferdig. Og skulle det skje at han er innom NRK og det begynner et interessant og bra program, så zapper han videre til han finner sport... Grrrr... Jeg ser med andre ord ikke TV lenger, siden jeg ikke gidder å se all den idiotiske sporten som f.eks. svensk-finsk landskamp i friidrett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...