Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen

leste en tråd herinne for et par dage siden om en der hadde fått veldig dårlig behandling hos jordmor og var forarget over at det kan gå an.

jeg er gravid med nr 3 og har hatt utrolig gode jordmødre med de to første og altid kunnet få god opfølging,nå er jeg flyttet på landet og ringte idag for å få min første jordmortime,er litt sent ute 20+1 dag, men tenkte at med nr 3 trengte jeg ikke helt så mye opfølging denne gang.

jordmoren her jobber kun hver mandag og der er kun en, jeg kunne først få time den 10 oktober og så ville sekretæren gjerne vite om jeg ville få behov for flere besøk med en gang.

helt ærligt er det kun meg der synes det var et litt dårligt helsetilbud i denne kommune?

jeg skal ikke føde i det fylke jeg bor i da jeg bor rett innen for grensen til østfold, men ahus er mye tettere på så jeg har brukt fritt sykehus valg til å velge det og fått fødeplass,er der noen det vet om det er muligt å gå til jormor i et annet fylke enn det man bor i?

jeg boede i akerhus før og hadde dermed også mulighet for å ha egen jormor med til fødslen og det ville være supert med den mulighed igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippo ღ
Skrevet

Hei. Vi har fritt valg av lege og jordmor også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...