Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg skal kjøpe tfk twinner twist fra tyskland. kiddies24. Hva følger med bagen? myggnett? regntrekk? jeg skal kjøpe søskenvogn, altså med en bag. Følger det ikke med noen regntrekk? er alt tilleggsutsyr? hvordan fester man en britaxbilstol til vogna? hva trenger man av ekstrautstyr da? Håper noen kan hjelpe meg... takk :-)
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Hei, jeg har selv kjøpt vogn derfra. Er veldig spent. Fottrekket og myggnettingen skal følge med om jeg ikke tar helt feil da... Regntrekk må kjøpes utenom. Det samme gjelder ikke på vognen, der er det bare myggnettingen som følger med
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Hva ble prisen? når bestilte du? bestiller nok i kveld jeg... er så spent...hvilke regntrekk kjøpte du utenom? kjøper du 2 enkle eller dobbelt? kjøper du med bag?
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Hei igjen, jeg kjøper ikke tvillingvogn, så blir ikke likt som deg uansett Kjøpt trehjuling, med regntrekk, fottrekk og koppholder. Ble 4400kr inkludert alt av avgifter til Norge. Kjøpt bagen utenom brukt, så den har jeg ikke bestilt bestilte i august, men betalt ikke før på fredag, da det var ventetid på den fargen jeg ville ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå