v <3 <3 <3 Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 hei! Det har vert ein hard reise for dei små kroppene å komme til denne verden, for ikke å snakke om å måtte ligge trangt i så og si 9 mnd! mange unger får kraftige låsninger som er ekstremt smertfulle etter enn fødsel eller etter å ha ligger i magen i samme stilling i 9 mnd! Mangen trur det er kolikk ungene har når de skriker og skriker...men det trenger det ikke å vere.Ta kontakt med enn kiropraktor, manuellterapaut eller osteopat...de vil kunne hjelpe deg!!! Anbefaler egentlig alle å ta seg enn tur for å sjekke dei nyfødte barna sine!!
Gjest Madolyn Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Godt tips! Her tok vi med babyen til kiropraktor når han var 9 uker gammel, og fikk påvist nakkelåsning som ble helt fin etter 5 behandlinger. Babyen fikk antakeligvis denne låsningen grunnet at han satt fast i fødselskanalen i over en time i utpressingsfasen. Ikke lett å bli født
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Veldig enig i at kiropraktor/ man.terapeut kan være en god ide hvis ungen gråter mye, så denne dytter jeg (man. terapeuter er dessuten gratis, så skader uansett ikke å ta en sjekk:)
Foccacia Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Jeg er helt enig! Jeg hadde en gutt som sov ekstremt lite på dagen, dagen og spesielt kvelden var helt forferdelige! Dro til manuell terapeut når han var 4 mnd, det viste seg at han hadde låsninger i ryggen og hofta. Han fikk tre behandlinger og jeg fikk en ny gutt Burde gått dit mye før!
v <3 <3 <3 Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2011 Ja eg synst dette er veldig viktig å få fram...for mangen som ikke er klar over det! jeg har selv vert å knekkt på min jente..og hun ble som ny !!! enn kan spare seg for mye skriking og våkennetter!!
Jojo x3 Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Les gjerne dette: http://tidsskriftet.no/article/2075994 Det fins ikke som jeg vet, randomiserte studier om dette. Men en kan jo tro...og prøve.
v <3 <3 <3 Skrevet 20. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2011 dette er låsninger som kan sitte hvor som helst på barnet. kiss er vel kun i nakke.. jenta mi hadde låsninger i ryggen som gjorde til at hun stivna helt når hun måtte ligge i enkelte stillinger...smerfullt for hun!! par ganger til manuellterapaut og hun var helt fin!! enn fødsel er det mest traumatiske enn kropp går igjenom i livet.. derfor annbefalest det å ta ein liten "ledd" sjekk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå