Gå til innhold

samboeren går bak ryggen min.. :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samme som i parforhold-debatten:

 

Oppdaget i nå i dag at sombo har laget seg en side på et treff-plass lik den nettby var :-( Å han vet veldig godt hva jeg synes om det. Han har tydelig behov for å se på/treffe andre kvinner, SELV om han sier han kun vil ha meg. Jeg er ikke intr i å ha noe forhold til han hvis han holder på slik. Å at på til så er jeg gravid med hans barn. er bare så utrolig lei meg... det er ikke første gangen at han lyver/går bak ryggen min heller..

 

Hva har dere ville gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekkel følelse ja, men har han sat at han har et behov for å treffe/se andre kvinner, eller er det bare hormonene som er slemme med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfronert han, og krevd at han skulle slette profilen på siden. Og ja, jeg mener krevd, selv om det er fryktelig lite politisk korrekt her på dib. Hadde han ikke avlydet hadde jeg avsluttet forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt uakseptabelt av en mann (å kvinne) i et forhold, å melde seg inn i et nettsamfunn som er til kun for flørt. Så jeg har tenkt å kreve at han sletter profilen han har laget ja. Å det er desverre ikke første gang han går bak min rygg, så det er ikke bare hormonene som bobler nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...