Gå til innhold

Har man kjertler, eller noe lignende, i kneet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er forkjøla som fyyyy, og har hovne kjertler i hals og bak øret. Men i natt våknet jeg med at jeg hadde vondt i kneet. Nesten litt sånn voksesmerter (noe det ikke kan være) Ble liggende å vri meg rundt i halvsøvne, men sovnet omsider igjen.

Når jeg våknet omsider for en time siden, kjente jeg rundt kneet som gjorde vondt, og der popper det opp en slags kul som kjennes myk ut inni. Som en slags lymfeknute? Det gjør ikke vondt når jeg går, men det er ikke noe godt når jeg berører den.

 

Noen som vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usj, håper du blir frisk snart!

Det er faktisk lymfeknuter helt fra akillesen og opp til halsen, så det forundrer meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Denne sesongens forkjølelse er skikkelig hard! Trodde nesten det var en influensa i begynnelsen, men det er nok bare en beinhard forkjølelse. Føler meg som en stor kul! Spretter jo lymfekuler/hovne kjertler opp overalt :) Uff...Hehehe. Seig er den også, for nå er jeg på 6. dagen, men føler meg ikke bra i det heeeeletatt. For gi det noen dager til, så får jeg komme meg til legen om det ikke ordner seg. Orker ikke dette i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at man har lymfekjertler "overalt", men kjennbare kjertler i kneet er meget uvanlig med mindre du har en infeksjon i foten (feks. en slem form for fotsopp). Om det ikke gir seg ville jeg tatt en tur til fastlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida. Ikkje braaa! Ja, jeg trener jo endel spinning, men har ikke trena på 1 uke, så det kan jo ikke være noe slitasje som har oppstått heller. Det er ikke noe infeksjon som jeg vet om heller. Eneste er at jeg hadde et stort blåmerke på andre siden av kneet for en uke siden, som jeg ikke visste hvor kom fra, men det er jo nesten borte.....hmmmm....Skeptisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...