Lillian;) Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hei. Jeg har en liten gutt på litt over 5mnd som i de siste tre døgnene har hatt diare, vi snakker da ca 10 bleier i døgnet. Han tok vaksine på torsdag og lurte litt på om det var det, men etter å ha sjekket bivirkningene så fant jeg ut at det er jo ikke en bivirkning av denne vaksina. Tenkte også at det var tenner, så har sjekket munnen men ikke noe tannfrembrudd. Han har allerde to tenner og var ikke sånn da. Lurer da på om det er noen som har peiling på hva dette kan være for noe? Bør jeg ringe lege eller helsestasjonen? Håper at noen kan svare meg på dette, litt bekymret førstegangsmor;)
cerababy Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Min erfaring er at det faktisk kan være tenner, selvom man ikke kan se noe i munnen enda.. Jenta her har slitt med vonde gummer av og på i rundt tre mndr nå. Og mot veldig løs mage kan blåbær og banan være en god hjelp;-) Men hvis du virkelig er veldig bekymret er det jo ikke verre enn å ta en telefon til hs da! Lykke til
Lillian;) Skrevet 28. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2011 Tuusen takk for svar, det setter jeg stor pris på. Etter mye om og men nå to legebesøk senere har gutten fortsatt diare og avføring opp til 7 ganger i døgnet. tanken har slått meg at det kan være tenner men har også sett et mønster i dette nå. Virker nesten ut som om han ikke tåler melka si. tar ikke lange tida før det bare kommer ut igjen. Gir han masse blåbær og banan og det ser ut til å funke litt av og til. så nå får vi bare vente å se om det kommer svar på avføringsprøven snart eller om det dukker opp flere tenner;) begynner å bli litt slitsomt med tre bleieskift om natta, men gutten er i go form bare litt mere trøtt så jeg er i værtfall sikker på at det ikke er noe alvorlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå