mariabee Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Så lykkelig... aner ikke:) Etter masse styr med tenner og feber de siste mnd, slo gullet til med å sove fra 19.10 - 06.35!! Kan ikke forlange mer
Gjest Madolyn Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Ååå, gratulerer så masse!! Og så deilig at du fikk sove - selv våkner jeg av meg selv flere ganger om natta selv om gutten sover, fordi jeg er så vant til at han våkner da, da og da.. Håper jenta di fortsetter med å sove natta gjennom nå
Billie Jean Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Hipp hurra! Det er ingenting som en god natts søvn, både for mor og barn!! Håper det fortsetter:)
Høna08 Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Grattis! Høres helt fantastisk ut Hvor gammel er babyen din? Her er vi midt opp i masse styr, har holdt på i snart to mnd, venter på at det løsner snart jeg og
mariabee Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2011 nå er hun 9.5mnd, så endelig glad for en natt skikkelig søvn!! Har vært myyye hyl og feber i forbindelse med tenner, så gla det forhåpentligvis ordner seg nå.. BANK I BORDET
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå