Gå til innhold

overtidsdag 10 :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her fortsatt på min 10. dag etter termin... skjønner ikke at lille prinsen ikke vil ut. Ekstra skuffet i dag etter rier i går og kraftige murringer i hele natt.. og nå plutselig ingenting :-( Men i morgen blir jeg satt i gang så da må han ut om han vil eller ikke :-D

Hvordan går det med dere andre overtidsdamer? er det flere igjen eller har dere født i løpet av helgen og natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er også like gravid i dag som i går...dag 9 her. Har ikke hatt noen tegn til fødsel heller, så regner med jeg står på sykehustrappa på onsdag for igangsetting. Og da vil jeg jammen ikke dra derifra uten baby i hendene altså!!! Virker ikke som kroppen min virker på dette denne gangen. Har nå ikke ork igjen til å stresse med kjerringråd heller. Prøvd stripping, sex, sterk mat, kjørt på humpete vei, løpt trapper... Men onsdag er ikke sååååå lenge til! Masse lykke til. Krysser fingrene for deg at det vil ta seg opp med rier!!!

Skrevet

æsj, jeg hadde troa på i natt. Hadde småvonde rier i går kveld og håpa jeg skulle våkn ei natt. Slik jeg håper hver kveld jeg legger meg. Men nei. Det er noen småtak nå også, men jeg har jo blitt lurt før av rier som var myyye vondere enn dette. Grrr.

5 dager over nå. Har fått lovnad om igangsetting nå fredag så det er 4 dager igjen max. Takk og pris. Det er så synd å gå så lenge over, jeg mister all piffen! Var så positiv og klar for fødsel, full av energi i uka før termin. Alt var klart. Gleda meg til fødsel. Nå kjenner jeg bare jeg er drittlei, klarer ikke glede meg engang, gruer til smertene, lyst på epidural og lystgass og alt man kan tilby. Og det ligner ikke meg som klarte meg uten sist og som egentlig skal føde på ABC fordi jeg er så klar for naturlig fødsel. Nei denne overtida tar knekken på all motivasjon altså.

Skrevet

Jeg er 4 dager over i dag. De siste ukene har jeg hatt masse kynnere, maserier etc, satt til og med en natt fra fire til seks m rieteller.no fordi det begynte å komme så regelmessige sammentrekninger, men siden termin har det vært borte:-( Kjenner mye liv så minien har det fint, men likevel.....skjønner ikke hva kroppen min holder på med denne gangen. Det er bare de uformålstjenlige vondtene som er igjen, bla at minien snur seg mye fra side til side med ryggen og trykker rompa ut og beina inn i invollene (auuu) som gjør det umulig å sove, ligge godt og alt annet..................

velvel..hjelper ikke å klage..jeg får trøste meg med at jeg har en hel dag til å gjøre akkurat det jeg vil...hm..begynner m litt kaffe og avis:-)

ha en fin dag jenter og krysser fingrene for at vi blir i alle fall en mindre på overtid i løpet av det neste døgnet:-)

Skrevet

Krysser fingrene for dere alle :-D her har jeg begynt nedtellinga på timer til jeg skal settes igang i morgen. nå under ett døgn igjen.litt spent på hvordan kroppen reagerer på å bli satt igang, men har ingen fødsler bak meg i fra før så har ikke noe å sammenligne med. Innen torsdag har jeg lille gutten i armene mine :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...