Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg 14 dager igjen. Har omtrent ikke sovet i hele natt pga kraftige mens smerter (modning regner jeg med?)

Ha en super dag alle sammen :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet opp like gravid på overtidsdag nr 9...:( Fint lite tegn til fødsel nå også... Regner med jeg må møte opp til timen min på onsdag til igangsetting. Uansett ikke mange dagene til den lille tregosten er ute nå:) Kjenner jeg er rimelig sliten og lei!

Skrevet

21 Dager igjen! Om en dag regnes jeg som fødeklar :-)

Skrevet

0 dager igjen!! Termin i dag. Krysser fingre for at det skal skje noe i løpet av dagen!!!

Skrevet

28 dager igjen:) lykke til dere som er fødeklar :) selv skal jeg ta KS:)

Skrevet

9 dager igjen :-)

Skrevet

Nok en dag jeg kan svare INGEN, 5 tunge dager overtid. Men det kan vel drøye noen dager til dette......ååååååååååååhhhhhhhh så pisslei

Skrevet

1 dag. Og hormonell som et troll. Skal prøve modningsakupunktur i dag da, så jeg har noe å gjøre, for alt annet er ferdig og klart.

Skrevet

3 dager igjen.

Og våknet i natt med tak i magen og press nedover mot halebeinet. Dette har jeg nå hatt ca hvert 20 minutt siden kl ett i natt.

Ikke dødsvondt, og takene varer ikke på langt nær så lenge som de skal for at det skal være på ordentlig. Men det har heller ikke gitt seg etter at jeg sto opp...... Så får vi se da. Sånn startet forrige fødsel, eneste problemet er at jeg gikk i 3 - 4 dager med dette før det ble noe baby ut av det.

Skrevet

06+sept.pie = Fødeklar:

Oi så spennende!! Håper det blir fødsel ut av dette da. Og at du slipper å gå dagesvis med de takene! Du får gi oss en oppdatering ut på dagen :)

Alle dere andre som er på overtid: Krysser fingrene for dere, nå er dere forbi målstreken så nå fortjener dere å få baby i armene :D Vi får samle sammen det vi kan av fødesøv til dere! ;) Lykke til!!

Skrevet

Minus 1 dag her- termin i dag.

Denne babyen kan ikke være i slekt med meg- jeg er ALDRI for seint ute til noe...

Skrevet

30 dager igjen idag.. føles som en evighet etter 5 døgn uten skikkelig søvn! Lenge leve varmtvann!

Skrevet

5 dager til termin, men tipper hun har tenkt å holde seg inni her noen dager ekstra:p

Skrevet

18 dager og er kjempeklar til å ta imot lille prinsessa

Skrevet

21 dager igjen og har også ligget med sterke mensensmerter både bak og framme flere netter på rad.. Krysser fingre for modning, for dette begynner å bli slitsomt :-/

Skrevet

12 dager igjen i dag og jeg har hatt en litt slitsom natt med vonde kynnere og en veldig aktiv leieboer i magen.

Vi hadde tippet at gullungen skulle komme igår eller inatt, men det gjorde han jo selvfølgelig ikke.

Er han vår sønn så er han vel like sta som begge oss og velger nok helt selv når han kommer.

Imorgen er det igjen klart for modningsakupunktur, da pleier det å bli litt vondt der nede i noen dager. Så får be jordmor sette noen mirakelnåler imorgen! :)

Ha en super mandag alle herlige gravide sofamonstre ;) ;)

Skrevet

50 dager igjen, men er egentlig klar nå..... Dette blir lenge å vente på lille gull.

Skrevet

23 dager igjen, har hatt veldig mye kynnere/maserier i mange uker, men er forberedt på overtid, da jeg gikk to uker over med førstemann. Snart starter permisjonen og, koser meg veldig for tiden, bortsett fra dårlig nattesøvn, da jeg er oppe å tisser 7-8 ganger hver natt, i tillegg til at jeg er oppe ett par ganger og spyr magesyre :/ Mye rart som skjer med kroppen når man er gravid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...