spiro Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Har ei jente på 2,5 mnd som slår seg vrang hvis faren skal mate henne. Dette skjer spesielt på kvelden. Dette er så sårt å se på og fælt for faren. Er det noe vi kan gjøre????
A_K Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Øvelse gjør mester og du må holde deg unna, gjerne gå ut en tur. De trenger tid alene sammen for å bli vant med hverandre. Lykke til:)
spiro Skrevet 19. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2011 Takk for svar. Er bare helt forferdelig å høre at hun gråter helt hysterisk. Tenker at hun får panikk hvis jeg drar. Det er kun siste uka det har vært sånn...
A_K Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Vi har hatt og har det enda litt slik her også. Jenta mi er 4 mnd. La mannen din ta kveldsstellet noen kvelder på rad, mens du lar være å henge over skulderen. Mange pappaer får litt prestasjonsangat også, det er jo vi som er ekspertene og kjenner baby best:) vet det er vondt å høre på, gå deg en tur hvis det blir for ille.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Mini her er 5 mnd og hun vil heller ikke være hos pappa når kvelden kommer og hun er trøtt. Han tar kveldstellet og prøver å legge henne hver eneste kveld, men hun nekter. Jeg ser på tv eller vasker, og tilslutt er det faktisk han som kommer inn og ber meg om å ta over fordi han ikke orker mer, og da har han holdt på en goood stund! Han er som oftes med meg når jeg legger henne da:) Jeg personlig ville ikke gått ifra en baby på 2,5 mnd som ikke vil være med pappaen om kveldene, men det er min mening. Jeg går ikke ifra henne nå heller, hehe.. har rett og slett ikke samvittighet til det..men så henger ikke jeg over sambo under kveldsstellet eller legging, jeg gjør helt andre ting i andre rom. Jeg tror det går seg til etterhvert, jeg håper i hvert fall det:) jeg gir jenten min det hun trenger - hennes behov kommer først. Har egentlig ingen råd å gi deg, ville bare fortelle at du ikke er alene:)
Helene marie Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Det er ikke sikkert det blir bedre dersom hun presses til å skulle godta at han gir mat, kanskje er det deg hun kjenner best og siden endel spedbarn på kveldstid har en uroperiode kan det være hun da vil være sammen med den hun er trygges på ? Er han ellers flink med henne? Dersom jenta di aksepterer pappaen på dagtid er det kanskje ikke så ille at hun har preferanser på kvelden...
spiro Skrevet 20. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2011 Ja, han er flink til å hjelpe til så fort han har fri eller kommer hjem fra jobb:o) Han har tatt masse kveldsstell før. Det er bare den siste tiden dette har skjedd. Ellers når hun er hos han, smiler hun og koser seg virker det som. Håper det går fort over:) Takk for alle svar.
Gjest Madolyn Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Her har jeg gitt beskjed om at pappaen må lære seg Trollmor og Fola Blakken, så han også kan legge veslegutt Hehe, han er så søt når han sitter foran youtube og øver <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå