Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg har vanligvis våknet hver natt av at jeg må tisse om natten. Men noen netter kan jeg sove 6-7 timer sammenhengende uten å måtte tisse. Flere som har det slik? Eller er det slik hos deg, at når du først begynner å gå på do om natten, så blir der hver natt?
*ei tulle+spire* Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 hei! Jeg må også gå hver natt, rundt 3-4 tiden, slår aldri feil! Men noen ganger er jeg så trøtt at jeg holder meg til jeg uansett skal opp 06.. ble veldig ille en periode,da var jeg på do 2-3 ganger om natten, så nå drikker jeg ikke etter 21.
mammatil2imai Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Jeg er også oppe en gang hver natt. Synes det er lovlig tidlig etter 5+4 uke... Kan ikke huske jeg begynte med det så tidlig sist. Hvor langt er dere?
Trultetryne Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Jeg er 8 uker i morgen og jeg er oppe 1-2 ganger hver natt. Har vært det noen uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå