Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg har stigende HCG verdi prøve, som er tatt med ei uke mellomrom. Uke 4: 109 Uke 5: 1550 Uke 6: 7650 Noen som har opplevd å ha stigende HCG verdi prøver og allikevel vært tomt eller ikke liv der inne? Jeg skal på UL denne uken og er veldig spent og nervøs.
TurboMaria Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Hei! jeg har hørt at det er mulig å ha stigende hcg men at det likevel ikke er liv der. Men det tror jeg er ganske sjelden. Jeg tipper at alt står bra til! Er det noe spesielt som gjør at du mistenker at det ikke er som det skal? Lykke til på ul:)
SuperMoM <3 Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Ja,jeg hadde det for 4år siden. Hadde stigende hcg,voksende livmor og fostersekk,men ingen foster. Er veldig redd for at det skal gjenta seg. Skal på ul i morgen.
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Tusen takk for svar! Det er ikke slik at jeg tror det er noe som er galt. Det er mer redselen på at gynekologen ikke skal finne noe i morgen. Jeg har mindre symptomer en med første mann, men det trenger ikke å bety noe. For slik varierer fra svangerskap til svangerskap. Blir spennende på UL! Lykke til på UL i morgen Jolene 84.
SuperMoM <3 Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Det er det jeg også er redd for :/ Fikk hcg nivået for fredagen nå i sted. Så mandag 5.september var den på 176. - fikk da beskjed om at jeg hadde spontanabortert. Mandag 12.september var den på 3009 eller 3900 (usikker på hva gyn sa i tlf) og fikk beskjed om utvikling likevel.. Fredag 16.september var den på 12 200. Synes min stiger litt fort jeg? For på mandag den 5. Så viste det bare en liten runding på ul. Det kunne være enten fostersekk eller blodsamling. Slutta og blø dagen etter. Lykke til,til deg også. Er forferdelig nervepirrende. Og jeg er litt nervøs siden hcg stiger så raskt:/
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Det forstår jeg godt at du gjør. Dette er veldig nervepirrende. Er kjempe spent selv. UL på meg i morgen også. Mine HCG verdier er: Uke 4, 31 august: 109 (samme dag som jeg testet positivt) Uke 5, 7 september : 1550 Uke 6, 14 september: 7650 Jeg synes de sted litt lite på de to siste målingene hos meg, men har fått beskjed at de dobler seg ikke etter det har gått noe uker. Masse lykke til!
SuperMoM <3 Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Jeg testa svakt positiv 5dag før blodprøven :/ 3dager før den prøven tok jeg sånn CB med ukesindikator. Den viste 1-2. På lørdag som var viste den 3+ Jeg står jo i ganske så stor "fare" for å få tvillinger,så håper ikke det er tilfelle! At det er derfor det stiger så raskt.
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Blir spennende å høre hvordan det går med deg i morgen. Har du mange symptomer? Jeg kjenner litt stikking i ny og ne, av og litt til kvalm og har hatt litt menssmerter.
SuperMoM <3 Skrevet 19. september 2011 #9 Skrevet 19. september 2011 Ja,er spent på hvordan det går med deg også Er trøtt,har vondt i brysta og kjenner mensmurringer. Kvalme kommer til tider. Tidligere så begynte jeg å brekke meg. Lit festlig. Spesielt siden jeg nå er alene hjemme med alle 4 og nest eldste er syk med feber:/
SuperMoM <3 Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Hvordan gikk det med deg? Her fant de et lite knøtt på 7mm,med et bankende hjerte.. Kjenner jeg er megastressa!
Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid* Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Det gikk bra. Hos meg fant de også en med bankende hjerte og denne lille var 5 mm. Jeg husker ikke størrelsen på første mann.
SuperMoM <3 Skrevet 21. september 2011 #12 Skrevet 21. september 2011 Så bra:) Var ikke på så tidlig ul med de forrige,men vet at i uke 8+4 så var tvillingene 14 og 16mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå