Gå til innhold

Ojj... Jeg tror faktisk at jeg vil ha enda et barn, jeg... Selv om jeg har "lovet" mannen min at vi ikke skal ha flere...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært SÅ sikker på at vi bare skulle ha to barn, og har grøsset ved tanken på å bli gravid, føde, barseltid og alt det der en gang til, men nå har jeg av en eller annen grunn fått lyst på enda et barn.

 

HVORFOR???

 

Med to har du en i hver hånd, en til hver av foreldrene, det er lett å få barnevakt, det er lett for den ene å ta med seg ungene så den andre får fri, man kan ha en hver hvis de/den ene er syk/syke.

Og hvis vi bare skal ha to, så er vi ferdige med å få barn nå. Noe jeg på et vis synes er veldig deilig. Da kan vi snart begynne å sove om natta igjen, vi kan snart få bedre tid til venner, hverandre og hobbyer.

 

Så hvorfor vil jeg plutselig ha nummer tre!?!?!?

 

Jo, jeg savner å gå gravid, jeg synes det er trist å tenke på at jeg aldri skal få oppleve de to første årene av et lite barns liv en gang til. De som er så fantastiske, når ungen rett og slett forguder deg, og er enkel å oppdra på alle måter.

 

Og av alle ting vil jeg så gjerne prøve hjemmefødsel en gang.

Har hatt to tøffe fødsler, fordi jeg ikke tåler medikamentell smertelindring, og har sykehusskrekk. Så hadde vært så deilig å få føde hjemme en gang, så jeg kan være trygg og slappe av, og kanskje få en fin fødselsopplevelse.

I tillegg ER det jo fint å være tre søsken, i tilfelle den ene skulle bli syk, falle bort, eller trenge mye hjelp og støtte i en periode...

 

 

 

Ææææææ!

 

 

Er det flere som har fått en slik følelse?

 

Hva gjorde dere?

 

Gikk den over? Og har dere angret på valget?

 

Og hvordan i alle dager kan jeg fortelle dette til mannen min, når jeg har vært så fast bestemt på at vi er ferdige med å få barn?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte akkurat som deg , har en på snart fem, en på ett år og vi prøver på sistemann nå :)

 

Jeg måtte bare hoppe i det, mannen min var så sikker på at det kom til å gå fint så han overtalte meg.Travelt blir det nok men jeg syntes det er verdt det, for før vi vet ordet av det er de vokst opp og jeg angrer på at vi ikke fikk sistemann.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...