Gå til innhold

Til dere som er hjemme med barna :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Enten i permisjon eller hjemmeværende mamma uten annen jobb:)

 

Hva gjør dere om dagen?og hvor gamle er barna?:)

 

Jeg har en 1 åring. Vi bruker å trille tur hver dag, gå i skogen, være i fjæra, leke i hagen, gå på fjelltur plaske i søler osv..:) gi meg gjerne flere tips!:)

Vi elsker å være ute!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sover lenge, koser, spiser, triller av og til, leker, synger, og henter større søsken på skolen. Lillemus er 5 måneder.

 

Husarbeid og matlaging tar også sin tid.

 

Fembarnsmora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hjemme med datteren min til hun var 2 år. Da begynte hun i barnehage og jeg i 50% jobb. Vi er også veldig glad i å være ute, så det blir ofte turer i skogen og ned til fjorden. Gøy å gå tur og ha med matpakke og termos!

Ellers er det forskjellige lekeplasser, mate ender, gå på cafe (ikke så ofte), husarbeid, handling og matlaging er en del av dagen.

Besøke andre med barn eller ha besøk hjemme er koselig. Reise et sted å se på noe gøy, dyrepark, museum, barnas bondegård, bibliotek+eventyrstund, lekeland/sansehus.

Vi har pleid å gå i svømmehallen en gang i uka, det er veldig populært. Før jenta mi begynte i barnehage gikk vi i åpen barnehage 1-2 dager i uka. Det er også koselig å bake sammen. Muffins, boller, rundstykker osv.

Om vinteren er det mye aking og i fjor vinter begynte hun å gå litt på ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...