Gå til innhold

OK, jeg har en slags bakterie-greie gående i underlivet, og fikk utskrevet Dalacin av legen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. det er stikkpiller til skjeden! Disse skulle taes hver kveld i tre dager! I dag var siste dagen og jeg popper inn pillen for natten. MEN, så har det seg sånn at jeg hoster så mye for tida, og pilla poppet ut igjen i rekordfart. Alt begynte å svi av "tabletten", og jeg må drive å vaske (pga det svir) og prøve å poppe den inn igjen! Mega irriterende!!

Hvorfor klarer jeg ikke å holde på ei "pille", og tror dere funken går ut av den nå når den sikkert ikke ligger helt hvor den skal..

 

At det er mulig sier jeg bare.. Kanskje noen av dere hvertfall får dere en god latter av dette innlegget, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo meningen at du skal ta den rett før du legger deg, sånn at du ligger, og pilla ikke blir påvirket av tyngdekrafta i like stor grad :)

 

Ellers får du bare fortsette som du gjør og ha lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ligger jo!!! Har jo lagt meg, men hoster så pilla fyker ut igjen, og det svir i underlivet mitt!

Tragisk, men sant!!

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt inn skal du putte den?

 

kjøp deg noskapin i morgen og ta det litt før du legger deg. husk å bruke slimløsende hostesaft på morgnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, heftig hosting på deg da! Du får teipe skrufsa sammen, det funker sikkert :D

 

Og ja, det svir noe inni hampen hvis man er uheldig, men det er nok ikke farlig!

 

23:10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah takk :)

Selv om jeg ler litt nå, så er ikke dette særlig gøy! Sterke greier det her, det er sikkert og visst!

Håper bare jeg blir kvitt sjuka nå da.. :/

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, full medfølelse! Brukte noe sånt en gang jeg og, hostet den ikke ut, men våknet midt på natten siste natta av det svei noe så innmari, når den hadde "smeltet", så kan litt om den derre sviinga! Borte imorgen, gudskjelov, så du får bare putte innpå igjen, og kanskje prøve å kjøre en knipeøvelse i underlivet når du kjenner at du må hoste, så kanskje den ikke fyker ut igjen? Så irriterende, da :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...