Gå til innhold

Clearblue fertilitetsmonitor...er det ikke like greit å ha sex hver dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, det kan du si. Men for enkelte av oss kan nok prevensjon være en bedre løsning enn fertilitetsmonitor. Etter fem barn må det vel sies at man har gjort nytta si. Og vel så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere bruker fertilitetsmonitoren som prevansjonsmetode? Altså noe den egentlig ikke er ment for, eller misforsto jeg nå??

 

Hi, som er fembarnsmor, og framdeles kunne tenkt seg et par til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller insinuerte du at jeg ikke burde få fler barn?

 

Hi, muligens en sjokkert 5 barnsmor, som framdeles ønsker seg et par til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, enig HI! 1 knulling om dagen gir baby i magen :) Hilsen snart 4 barns mamma som også har mistet 2 ! Har vært gravid i løpet av 14 dager hver gang jeg har bestemt meg for å få ny bolle i ovnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjalp fertilitetsmonitoren meg til å skjønne at noe var helt galt med meg, og at jeg ikke har eggløsning som "alle" andre, har nå fått påvist pcos og kan få medisinsk hjelp, noe monitoren har noe av æren for.

 

Så kanskje du, fembarnsmor, burde klyve ned av din høye gyngehest, og skjønne at det ikke er like lett for alle å få fem unger, eller i mitt tilfelle èn...

 

"Når man ser verden i farger, ser man at det finnes flere nyanser, enn bare svart og hvitt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, 23:03, at du venter nummer 4! Får håpe det går bra denne gangen.. Jeg har også mistet to ganger, riktignok var det tomme egg som hadde festet seg i mine tilfeller, men nedturen var allikevel stor iom jeg hadde gått en del uker før jeg mistet.. De gangene jeg mistet hadde vi ikke sex hver dag, så jeg tror grunnen til mine tomme egg var at sæden var for dårlig da den nådde fram.. slik at det ikke klarte utvikle seg normalt..

 

Nei, min beste oppskrift er sex hver dag:-) Jeg har også blitt gravid på første forsøk i 4 av 5 tilfeller ( de barna jeg har i dag), samt på første forsøk de gangene jeg mistet. Sistemor brukte vi to forsøk på.. Blir spennende å se hvor lenge dette tar nå, iom jeg nylig har hatt spiral (kremt, den ble der i bare 3 mdr, før barnefar ombestemte seg og fikk lyst på en til:-))

 

Hi, fembarnsmora, som fortsatt ønsker seg noen til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager så mye, 23:10! Det var ikke meningen å støte noen, og jeg ser her at du føler deg støtt, noe jeg må beklage så mye!

 

Jeg føler meg utrolig heldig som har fått fem barn, jeg er selv enebarn, og har levd med foreldre, som dessverre ikke kunne få fler, så jeg vet den siden av denne problematikken også..

 

Flott at monitoren kunne hjelpe deg, og jeg ønsker deg så mye lykke til!!

 

- Og jeg lærte jo også andre bruksområder for denne monitoren, det var jo nettopp dette jeg etterspurte!

 

Mvh HI, fortsatt 5 barnsmora, som ønsker seg et par til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...