Gå til innhold

Tror du eksen din snakker med sin nye samboer / kone om deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor, men hater tanken om at eksene mine skal snakke om meg og om ting som jeg ikke forteller andre enn de som er kjærestene mine.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mja, sikkert bare dritt isåfall. Vi er uvenner og snakker ikke sammen mer. Har et barn han ikke har kontakt med og stiller opp for. Fått seg ny dame, tror de bor sammen etter en mnd i forholdet. Vi var samboere i 4 år, så håper ikke han forteller henne saker og ting. Men i gjengjeld vet jeg mye om han og da.. Når jeg en dag får samboer vil jeg ikke snakke med han om eksen.. Ekser er ekser av en grunn. åå.. *scpyy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at kjæresten jeg hadde en liten stund da vi begge var 15 fortsatt snakker dritt om meg, 6 år etter :P Og så var den han som var den håpløse av oss. Men han bare er sånn, desverre. Ikke blitt noe bedre med årene heller. Notorisk utro og løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør han. Og kona hans syns jeg er en bitch siden jeg ikke har noen interesse av å ville være vennen hennes. Men hvorfor skulle jeg ville være venn med noen som er dum nok til å gifte seg med han? Hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner jo med de forteller noe fra forholdet med meg, de fleste nevner vel eksene sine med et par ord eller flere, men jeg regner med de har kommet seg videre og at jeg ikke er en viktig karakter i deres liv som de bruker til på å prate om. Det ville i grunnen være tristere for dem enn for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...