Gå til innhold

Er det veldig vanskelig å sy vognpose? Har veldig lyst, men føler meg kanskje en smule optimistisk...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ingen kløpper til å sy, men jeg kan det mest grunnleggende. Jeg klarer å sy en pute og et kosedyr hvis jeg vil (hvor pent kosedyret blir kan vi diskutere), men jeg har aldri prøvd meg på noe mer krevende og utfordrende. Jo, jeg har forresten sydd en sovepose til en dukke for mange år tilbake, så der kom en tredje ting jeg har klart å lage.

 

Kan jeg like så godt bare gi opp, resultatet vil bli helt håpløst og alt det der? Er egentlig forberedt på det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hoppet i det og hadde ikke sydd noe særlig siden vi hadde tekstil på ungdomsskolen..

 

kjøpte meg en dundyne og to fleecepledd.. så la jeg dyna utover gulvet og tegnet opp den formen jeg ønsket på posen (tror det ligner voksi orginal, er liksom et "kryss" der en bretter inn ca 30cm over beina, og deretter legger en venstre klaff over barnet, og deretter høyre klaff over barnet og knyter sammen med bånd..

 

jeg sydde dobbel søm rundt streken før jeg over hodet rørte saksa!!! så klippte jeg mellom sømmene og da slapp jeg dun over allt! :)

 

så laget jeg trekk av fleecepleddene, mønster inni og ensfarget utenpå, laget til slik at vi kan stramme/snurpe inn rundt hodet slik det skal bli lut og godt! jeg ble superfornøyd og har fått masse skryt for den!

fleecen er forresten også vanavvisende så det skal en del til før det blir vått og det komemr godt med på både gulp og slev.. :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...