Gå til innhold

Til dere som har barnefedre som ikke ønsker å stille opp mere.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg en datter på 2 år og 8 mnd. Faren og jeg bodde sammen til hun fylte 2. Han hadde lite samvær i starten, nå har det sklidd ut til at han ikke har samvær i det hele tatt. Han ønsker ikke stille opp på fvk og han har fått ny dame.. Han gir h* i ungen. Jeg synes det er så trist! Synes det er trist at en foreldre har såpass lite empati for barnet sitt, og at forelderen ikke ser verdien det er å tilbringe tid sammen med barnet sitt. Jeg gråt litt i kveld.. For valget av barnefar! Vi klarer oss bra i hverdagen.. Jeg har tom truffet en ny mann, og til og med han ser verdien i å være sammen med datteren min når han er sammen med oss. Synes han er helt fantastisk! Jeg studerer.. prøver å få livet mitt på gli igjen.

Synes bare det er trist, rett og slett.. at pappa'n ikke gidder møte barnet sitt, og ser på henne som en eneste sosial brems. Han er en egoistisk drittsekk.. men nå ser jeg hvor rett det var å dumpe han! Ingen av våre familier ser tankegangen hans..

 

Hva tenker dere om fedrene til barna deres? Er dere sinte på dem? Bitre? Likegyldige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en far til barnet mitt som er veldig opptatt av at han må ha mye samvær, men han har aldri samværet selv. Det er aldri han som henter og leverer på skolen, han stiller aldri opp på arrangementer (han var ikke engang der 1.skoledag til barnet) og han kommer aldri på noe, fordi jeg er der.

Når barnet er hos han, er han mest sammen med stefar, bestemor eller tante. Det er aldri pappa som tar han med på noe gøy, fordi pappa har ikke tid. Ikke engang til legen kunne pappa ta han, fordi (sitat barnet) "han har tross alt 2 andre barn, og "Lise" kan ikke være alene hjemme med de så han får tatt meg til legen".....