Gå til innhold

Hjelp! Ikke hatt sex med mannen på 1 ÅR!:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk barn nr 3 for 1 år siden. Har ikke hatt sex siden. Er hele tiden sliten og har rett og slett ikke lyst på sex.

 

Litt redd for at forholdet kan gå mot slutten. Mannen maser ikke lenger,vi sover knapt i samme seng da det støtt og stadig er 1-2 barn i sengen eller sykdom. Kjenner det begynner å tære på.

 

Det som skremmer meg mest er at jeg ikke har lyst på sex! Men lurer nå på om det kan komme av at jeg rett og slett er sliten? Vet jeg ikke kan skylde på bare det,men kan faktisk ikke huske sist jeg sov en hel natt engang:(

 

Hva bør jeg/vi gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex avler sex, du må bare komme igang!

 

Les erotiske noveller, onaner, fantaser osv. Få fart på kroppen din. Prioriter tid til deg selv.

 

Så må dere komme over "kneika". Dere har vært så lenge uten nå at det sikkert vil føles kleint og rart første gangen, men dere må bare igang igjen. Kos med hverandre, ta på hverandre, føl og beføl, vekk kroppen til live igjen.

 

Sex må rett og slett prioriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... vi har bare fått barn nr1, men hadde sex 3 ganger i graviditeten, og kun 3 ganger nå i ettertid. Det er et par måneder siden sist og ungen er snart året. Jeg kjenner også at det er vanskelig å få lyst, og mannen spør ikke etter det mer heller. Tror vi også må "tvinge" oss i gang igjen. Tror rett og slett jeg skal si til mannen at nå er det på tide å begynne å ha sex igjen, og så får vi sette oss ned å legge en slagplan for hvordan vi skal finne tid og få overskudd til det. Lykke til, så håper jeg dere kommer i gang igjen også. Det må jo ikke få ødelegge forholdet at man er sliten og har barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet alt om å ikke sove og har tre kids i senga... det er ikke de mest inspireredne omgivelsene for et blomstrende kjærlighetsforhold nei... Jeg tror dette er vanligere enn folk innrømmer, alle skal jo være så vellykket utad. Tips for å komme over kneika.. først må du komme til deg selv igjen, få litt overskudd. hva med en venninnehelg eller hvertfall en lørdag for deg selv hvor du kan f.eks. trene litt, gå på spa, shopping, tur i skogen el. noe som gir deg overskudd. Så send bort barna en helg og bare ha tid til hverandre. se en morsom film, gjør noe gøy sammen. Latter er viktig. Sikkert litt kleint i starten når det er lenge siden man har sex, men når dere endelig får litt tid til hverandre så blir det nok mer naturlig igjen. Lykke til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du og mannen kunne hatt godt av en langhelg sammen bare dere to, sånn at dere får tid til å pleie forholdet å være kjærester noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss går det månedsvis uten sex, og vi må ta oss selv i nakken innimellom. Da er stort sett oppskriften å ta en kjapp en det målet er orgasme for begge....det vekker oss som regel alltid, og vi kommer inn i en bedre stim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få barna til å sove i sine egne senger.. ikke ha dem i deres seng, hvis det kun er der sexen skjer.. ellers.. få venner og familie til å passe litt og kom dere ut av huset :) Gjør hva som helst, bare dere er sammen :) Det er lett for å spore av i hektiske dager :)

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...