Gå til innhold

Ufattelig vond hemeroide, og jeg tror fødsel nermer seg....:/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slimproppen gikk i dag, og kynnerne begynner å bli vondere og vondere, så tror ikke det er lenge igjen.

 

Har aldri hatt hemeroider før, og det er ufattelig vondt bare det! Den er gigantisk, får ikke dyttet den inn som det står overalt at mann skal gjøre.

Dvs, jeg får den inn, men den kommer ut igjen.

Vill den påvirke fødselen i noen grad? Jeg mener, om det blir verre pga den, eller vill jeg ikke merke den?

Smører for harde livet med alcos anal, men det skal jo behandles over 2-3 uker.... Aldri om jeg tror det går så lang tid før lille kommer...

 

Beklager ekle detaljer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg presset rett og slett på meg hemorider under forrige fødsel og har ett godt råd til deg... Kjøp lactolose og ha klyster i skapet i tilfelle du sliter med hard mave etter fødselen. Jeg sleit mye før jeg startet med å ha litt lactolose i te'en (evt i saft) Pass på at maven ikke blir hard for når du sitter på do og må presse mye gjør det bare vondt værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at den vil påvirke fødselen, men kan hende du får flere. det er vanlig å presse på seg hemorroider under fødsel, det gjorde jeg også. fortsett å smøre. et annet tips kan være å ise den. frys is i tuppen av en engangshanske, evt i en pose og legg på hemorroiden i noen minutter flere ganger om dagen. Jeg klarte ikke gjøre dette selv, så mannen min hjalp meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Akkurat som du ikke har nok å styre med:(

Jeg vil tipse deg om at samboeren mion har vært plaget med en hemoroide, og jeg kjøpte Alcos Anal og han merket ikke effekt.. Han fikk et tips av en eldre dame som hadde vært plaget over år, og hun sa at Scheriproct hjalp tvert.

Han hadde så vondt da han smurte på middelet stakkars, kunne ikke sitte eller ligge uten smerte, og smerten var borte på 1-2 timer! Den skrumpet inn, han har ikke brukt salve siden. (slutten av juli)

 

Ellers lykke til med fødselen, og håper du ikke får problemer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende det er tromboser du har, og ikke hemorider ;) veldig lignende og like vont. jeg fjerna noen for ei uke siden......måtte sy 30sting.......har vert en tøff uke og jeg er gravid i uke 36nå.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg en stor isbit rett utenfor rompehullet, det skal hjelpe på hemoroider.

 

Jeg fikk noen store hemoroider rett før fødsel, de ble ikke noe mindre etter fødselen. Mens jeg lå på sykehuset, ble hemoroidene behandlet med nedkjøling. Det funket der og da, lindret smertene ihvertfall, men måtte starte med en reseptpliktig stikkpillekur da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...