Gå til innhold

Hvilken barnevogn har du, og er du fornøyd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Veit her er en egen debatt for dette (i likhet med det meste) men har ikke tålmodighet til å lese hundre tråder, og det er ikke akkurat mye aktivitet der inne.

 

3 eller 4 hjul?

Lufthjul eller punkteringsfrie?

Duo- eller kombivogn?

 

Tenker på en Emmaljunga city cross, og er spesielt interesert i erfaringer med denne. Men det er dumt å låse seg til en mpneder før det faktiske innkjøpet, så jeg vil gjerne høre deres erfaringer med andre vogner også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har emmaljunga mondial duo og er superfornøyd! Skulle jeg ikke hatt den, hadde jeg definitivt kjøpt city cross. Men uansett duo foran kombi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Emmaljunga Edge Duo og er superfornøyd med den.. Likte bagdelen best, men sportsdelen har god plass og virker veldig behagelig å sitte/ligge i.. Venter nr 2 snart og vi har bestilt en TFK søskenvogn (bag og sittedel) og er veldig spent på denne. I tillegg kjøpte vi en brukt Edge Duo som lille kan ha som sovevogn i bhg sånn at jeg kan bruke bagdelen på den Emmaljungaen som vi kjøpte ny til den som kommer når jeg kun har med h*n, så slipper jeg å bruke dobbel vogn hele tiden :) Skikkelig vogndilla :D he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...