Gå til innhold

Andre her som har mye avlastning til sitt barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnehage avlastning?? Vel da er det mange som har det...

Her går barna hver dag i barnehage (fulle dager)

Ellers har de besteforeldre på begge sider som er barnevakter når vi trenger det:) Vi her heldige der.

 

Er ikke alene, og tenker kanskje at det er en annen form for avlastning du tenker på HI?

Gjennom kommune eller bv av ulike årsaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her.Nei jeg har ikke avlastning gjennom kommune eller barnevern.Blir så fort sliten hele tiden,.føler meg unormal i forhold til alle andre mødre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barna hver dag fullt i barnehagen da?

Alle er jo forsjellige..mulig du har krevende barn, er lov å være sliten

 

hilsen meg som skrev det om kommune og bv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke flere barn.ett barn.som er så snill så..men har endel problemer med meg selv-det tar mye energi..Tror aldri jeg får lyst på ett barn til.det eneste jeg syns er trist er at barnet mitt blir enebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fire barn i alderen 2 til 10 år og har ingen avlastning. Men er jo gift så vi kan ta en tur ut av huset alene mens den andre har ungene hjemme av og til.

 

Hender en eller to av ungene er ute av huset hos besteforeldre eller venner, men aldri alle fire på en gang. Er faktisk 5 år siden vi sist hadde barnevakt på kveldstid så vi kunne gjøre noe uten barn.

 

Men jeg jobber bare 80% da, og på fridagen min er barna i barnehagen (kort dag) så da har jeg noen timer helt for meg selv hvor jeg kan trene, ligge på sofaen å lese en bok, shoppe e.l. Jeg trenger virkelig den dagen og selv om hverdagen går greit blir jeg jo sliten innimellom. Det er faktisk helt lov og gjelder oss alle tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...