Gå til innhold

Noen som kjenner til NuSkin, bruker produktene eller er selger/leder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker galvanic spa. Er superfornøyd men ville aldri i verden kjøpt den for 3-4 tusen kroner. Produktene er også alt for dyre. Jeg har kjøpt min på ebay til en tusenlapp også bruker jeg andre produkter som er mye billigere.

Men den er super altså, ser skikkelig fresh ut og merker forskjell på huden min. Ikke noe tvil om at den virkelig fungerer:)

Ja jeg :) Det er kjempe spennende og SUPRE produkter! Elsker hudproduktene demes og hadde ikke klart meg uten LifePacken :)

Skjønner man kan bli litt "skremt" av hvor bra det er og greier. Men produktene er helt konge!!

Og kjenner flere som tjener veldig bra på dette, så jeg skal bli flinkere til å bli distrubutør så jeg kan få mer lommepenger ;)

Ja det er visst lovelig. Ikke pyramide siden det stopper etter 6.ledd.

Det sitter altså ikke folk på toppen som tjener rått, slik det er i "pyramidespill" . Selskapet er børsnotert fog det virker faktisk seriøst på alle måter, men tenker det ikke er lett å tjene penger, pushe fellesskapet" på folk. Det er jo ikke produktene man skal selge, men verve medlemmer....

Virker bra, men hvor er bakdelene tenker jeg....

HI

Annonse

Jeg har LifePacken på ADR min hver mnd og det holdt for meg, men jeg er ikke aktiv om dagen for å verve eller selge, siden jeg har egen bedrift sammen med mannen som tar all tid om dagen. MEN jeg skal helt klart bli flinkere å begynne igjen for jeg mener helt klart at det er en super mulighet for de rette personene. Jeg følte ikke noe press eller noe, og alle er så støttende. Har vært på flere store møter, blant annet ett stort ett i Oslo for nesten 2 år siden. Og flere av de som var på det møte sammen med meg har det mye bedre økonomisk enn meg nå for å si det sånn. hehe

:) Jeg synes du skulle lese så mye du gidder og orker om det, også er det jo bare å prøve. Og de produktene du evt kjøper kommer du alltid til å bruke opp! :)

Masse lykke til! :)

.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...