Gå til innhold

Er det sexy/fint med litt store damer i sexy undertøy?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vær ærlig nå damer!

 

Jeg er nemlig en ad disse damene som har noen kg for mye på kroppen. Kunne vel gått ned mellom 5-10 kg. Er ganske dvask i fisken kan man si.

Samboeren min syns det er kjempesexy med snertent undertøy, spesielt med strømper eller stayups. Jeg har aldri kledd meg i det foran mannen min, for jeg syns jeg ser helt jævlig ut med strømper og flesk som henger utenfor på lårene. rumpa er også dvask og puppene er ikke noe særlig å skryte av (de henger forøvrig ikke slik som resten sv kroppen heheh)

Selvtilliten min er heller laber vil jeg si. Har en haug med strømer og snertent undertøy hjemme, men bruker det altså aldri. ER det egentlig fint med slikt udnertøy når man er halvfeit? Eller eventualt HVA slags undertøy er sexy på ei litt for tjukk dame på 32 år?

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nå absolutt det er sexy! Og tro din mann når han sier han synes du er kjempesexy i fint undertøy.

Bruk litt tid og penger på å finne noe du selv liker og føler deg komfortabel med, og ikke glem rød leppestift;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er kjempesexy :D

Stayups med gjennomsiktig body, evt babydoll hvis du vil skjule magen.

 

Det synes iallefall mannen her er snacksy, helt vill blir han ;)

 

Og jeg har mer enn 5-10 kg for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sett "how to look good naked" på tvn? Der sier han en del om å ha riktig undertøy i forhold til kroppsfasong, men det viktigste av alt han lærer vekk er at selvtillitt er det som gjør deg sexy! Go for it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sett hun derre Christina fra Mad Men?? Yum! Stooore pupper, rund og myk overalt, pur kvinne! Åh, hun er deilig! Og jeg er hetero, altså, men hun er bare fantastisk sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri hatt det på meg foran han, så han har aldri sagt det til meg at jeg ser sexy ut i slikt undertøy.

Er det noen som har en link til noe som er fint på oss damer som har noen kg for mye på kroppen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så lenge det er undertøy som sitter pent( riktig str er VIKTIG!)

ingenting er mer usexy enn for trangt tøy..får en bare til å se enda feitere og vulgær ut.

og dette gjelder jo alle kropper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han litt mystiskt om hva han liker best av f.eks fargene sort, rød og hvit.

Bestill noe snasent i den fargen han sier, lurer han på hvorfor du spør så kan du svare "det får du vite raskt nok". Han tar nok hintet, morsomt for begge parter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ta deg en dusj, shave leggene dine og på deg det mest komfortsble settet av det sexy'e undertøyet, smør deg inn med fuktighetskrem, smink deg, tenn to sterinlys og still deg forran speilet.. tenk at du ser på en dame på et bilde og se etter det vakre, sensuelle og jeg lover deg at du finner noe som er sexy og vakkert!

 

i rett lys, når du føler deg vel og fresh og har brukt litt tid på å dulle med deg selv, er det mye lettere å godta litt skavanker, de blir mer usynlig dersom du finner de positive tingene også! :)

 

mannen din synes tydlig vis at du har en kropp det frister å kle opp i sexy undertøy, så da bør du stole på at du fint kan gjøre dette uten at han gremmes!

 

hilsen ei som endelig føler seg komfortabel i sin albino-sebra kropp som er alt fra idiell med 75kg ujamt fordelt på 163cm.. er forresten 10 år yngre, men har nok av bulker og riper i lakken men føler meg fin dersom jeg legger inn en innsats! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...