Gå til innhold

Hvordan i all verden er det mulig at moren og stefaren til Christoffer har ansvar for sine to felles barn når han er dømt for drap og hun til medvirking for mishandling?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig..jeg som startet den andre tråden etter jeg ble rimelig sjokkert av å lese dette på nyhetene...

Denne lille 2 år gamle gutten blir vel neste offer...skal han bare få fortsette å mishandle barn resten av livet han?:(( stakkars barn....trodde virkelig norge skulle bli strengere på ting etter 22/7..men det gjelder hvis bare får terrorister..ikke mye bedre denne mannen her!!! verre vil jeg si!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli strengere etter 22/7?? Ser da virkelig ikke sammenhengen her.

 

Men ja, det er helt utrolig at det går an! For mange skrudde idioter her i verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble virkelig helt satt ut av den linken i det andre innlegget. Er det mulig? Man får beholde barna sine på tross av at stefar er dømt til drap på sin stesønn, mor er dømt til medvirkning til mishandling og det mistenkes mishandling av fellessønn på to år.

 

Når skal barnevernet gå inn og redde de to uskyldige som fortatt har livet i beholdt? Gudene vet hvor lenge det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo ikk eansvar for barna! Hallo! De sitter fengslet! De har samvær med barna, og det skal ganske mye til for å innføre samvær md tilsyn, men det er forresten innvilget av BV det også nå.

 

Vit hva dere prater om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...