Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du fant ut at mannen din hadde lagt ut bilder av deg på nettet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde spurt hvorfor i H******* han hadde gjort dette.

Hadde blitt så sint og skuffet men, jeg vet ikke hva jeg skal si om det.

Han skulle fått krøpet skikkelig det skal jeg love.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har gjort det. Jeg syntes det er helt greit. Vi lever i et BDSM-forhold, og det er en del av opplegget (altså ydmykelsen). Ingen bilder av ansikt eller kjennetegn som feks tattoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er forskjell på det, men jeg mener at det er verre å legge ut andres bilder enn bilder som man eier selv.

 

Uansett ikke pent gjort, hadde nok blitt litt sint, men det finnes da verre ting i verden mener nå jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det finnes verre ting i verden, pedofili og barnemishandling for eksempel, men det betyr ikke at ikke mannen min ville blitt pælma ut av hus og ekteskap med huet først og blitt politianmeldt hvis han hadde gjort noe sånt mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å legge ut bilder av andre uten deres samtykke. For ikke å snakke om hvilket enormt brudd på tilitt og respekt det er å gjøre dette bak noens rygg. Det er ialefall ikke akseptert i mitt forhold, enkelt og greit.

Selv om du synes det er en piknik, er det flere av oss som ikke gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politianmelde sin egen mann er vel å gå litt langt ?

Det er ikke bra å legge ut bilder uten den andre part sin tillatelse.

Hadde min mann gjort dette hadde jeg blitt utrolig sint. Skulle gjerne hatt en skikkelig forklaring. Er et tillitsbrudd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er å gå LANGT lenger å legge ut nakenbilde av dama si uten hennes tillatelse!

Å anmelde for dette er piece of cake i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg hadde gjort der og da men på sikt så hadde jeg nok aldri klart å stole på mannen igjen og om forholdet ikke hadde blitt slutt der og da så hadde tilliten vært totalt brutt.

Hadde nok uansett blitt slutt før eller senere etter noe slikt da det er totalt mangel på respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politianmeldt..? Ikke rart politiet har for lite ressurser.. Hvorfor i all verden har mannen lagt ut disse bildene? Er han fjorten år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...