Gå til innhold

Se hit!!!! Nordfjord damer!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som veit om en flink manuellterapaut eller fysioterapaut i Nordfjord??? Lille nurket trenger behandling og jeg godtar kun den beste ;)

 

Tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig med manuellterapeuter som behandler barn i Sogn og Fjordane. Ville satt meg på båten til Bergen og gått til en der. Kan anbefale Asta May hos Vågen Manuellterapi, men tror hun er i permisjon for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Har hørt at det finnes en i Måløy,(manuellterapaut) noen som veit om han/henne er flink???

 

Selv bor jeg litt lenger inn i fjorden...

 

Har hørt at det finnes noe i Volda/Ørsta også?.. Det er i hvertfall litt nermere enn Bergen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg veit det skal vere ein i Ørsta som er flink, men huskar ikkje navnet, og har heller ingen erfaring med han. Vi gikk til Inger Gundersen i Førde. Ho er osteopat (manuell terapeut med videreutdanning). Ho var fantastisk flink!! Etter tre behandlingar var gutten helt frisk! :) Det var i romjula vi var til ho, alle hadde stengt, det hadde egentlig ho òg, men vi fikk time likevel. Det er det ikkje alle som hadde brukar ferien på en baby med stiv nakke, men det gjorde ho! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit det skal vere ein i Ørsta som er flink, men huskar ikkje navnet, og har heller ingen erfaring med han. Vi gikk til Inger Gundersen i Førde. Ho er osteopat (manuell terapeut med videreutdanning). Ho var fantastisk flink!! Etter tre behandlingar var gutten helt frisk! :) Det var i romjula vi var til ho, alle hadde stengt, det hadde egentlig ho òg, men vi fikk time likevel. Det er det ikkje alle som brukar ferien sin på en baby med stiv nakke, men det gjorde ho! :) Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...