Gå til innhold

Hva hadde dere syntes om at mannen deres skulle på guttetur til Amsterdam?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg for min del er ikke så veldig positiv til det,hadde foretrukket et annet sted som Budapest eller Praha..Det var også det som var meningen,men så var det en del av kompisene som heller ville til Amster..

Har hørt altfor mange historier om gutteturer til Amsterdam,og med noen av de folka som skal være med på turen så vet jeg det kommer til å gå for seg...Vet jo at alt handler om hvorvidt jeg stoler på mannen min eller ikke,noe jeg gjør..men liker det fortsatt ikke...

Men kommer selvsagt ikke til å nekte han noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så si det til han da. At du ikke liker det, men du vil ikke nekte han. Da kommer han nok til å ha deg i bakhodet når han er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler på mannen min, så det hadde jeg ikke tenkt så mye på.

Hva de andre gjør på turen er jo irrelevant, så lenge han holder seg på matta.

 

Om han er innom en strippeklubb eller to, bryr jeg meg ikke om det, så lenge han holder seg unna diverse andre etablissementer. Og det er jeg ganske så sikker på at han gjør, det samme gjelder faktisk de han evt hadde reist med. Min mann gidder ikke henge med folk som bedriver slike ting, han har feks droppet et par venner fordi de var utro hele tiden og han ikke orket forholde seg til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,vi har akkurat snakket om det:)Er ikke noen big deal sånn egentlig,er vel heller det at jeg har fordommer mot mannfolk på tur til Amster,på samme måte som noen har det mot mannfolk på tur i Thailand...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler fullt og helt 100% på mannen min. Hadde blitt glad på hans vegner om han ble med på en guttetur, hvor enn det skulle vært i denne verden.

 

Noen vil kanskje hevde jeg er naiv.... jeg stoler på mannen min til det motsatte er bevist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han har vært på guttetur til amster tre ganger i løpet av vårt forhold, og snakker nå om å dra på ny, muligens i høstferien. han elsker amster, og jeg unner ham disse små turene! har vi råd, må han mer enn gjerne da hvor han vil.

 

jeg forundrer meg litt over slike tråder som dette. du skriver at du stoler på ham, men hvorfor liker du da ikke dette?

jeg har full tillit til mannen min, og han til meg, og det ville aldri falt meg eller han inn å skulle bestemme noe som helst om den andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke hatt noe som helst problem med. Har vært der sammen med mannen min før og synes det er en fantastisk by. Men jeg hadde vært misunnelig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, heller til budapest altså? Har du vært der?? Hvis du tenker at han skal rote seg borti damer så er vel ikke budapest det beste stedet å reise til:) Aldri sett så mange toppløse og nakne damer jeg, de hang fra tak og vegger i nesten alle utestedene jeg var innom. Bokstavelig talt!

 

men..jeg hadde ikke hatt noe problem med å sende mannen min dit. Spiller ingen rolle hvo de reiser på guttetur, om de ønsker å rote seg borti damer så finner de en måte å gjøre det på. Om de ikke reiser på fottur til nepal eller noe sånt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann reiser så mye i jobbsammenheng at det aldri har vært aktuelt for han å reise på guttetur noe sted, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å ønske han godt tur hverken til Amsterdam eller andre steder.

 

Vil han være en utro dritt trenger han ikke krysse landegrensen for å få det til, liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...