Mai-baby '08 + en til! Skrevet 18. september 2011 #1 Skrevet 18. september 2011 Har hatt rosa utflod/væske på papiret etter dobesøk i hele dag. Noen flere som har opplevd det samme? Er ikke mye, men nok til at det helt klart synes at det er rosa. Stort sett ganske tynt, men litt blank slim innimellom. Kan det være tegningsblødning, fostervann? Håper noen kan svare! Er andregangs, 39 uker i dag. Første gang startet fødselen med vannavgang uten noe forvarsel.
miepia30 Skrevet 18. september 2011 #2 Skrevet 18. september 2011 Slimpropp Tegningsblødning Fostervann Tenker jeg som sannsynlige alternativer
Mai-baby '08 + en til! Skrevet 18. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2011 Takk for svar! Ja, det bør være noen av disse alternativene. Skal til jordmor i morgen. Blir spennende å se hva hun mener. Om det lekker litt fostervann er det noe man bør sjekke umiddelbart? Eller kan jeg roe meg til kontrollen i morgen?
Påanigen :) Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Akkurat det ville jeg ringt føden og spurt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå