Gå til innhold

Så lei av han!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sambo er sur, innesluttet og lat hele dagen. Blir så lei av at han sitter i sofaen og ser på tv hele tiden!! Ikke snakker han med verken meg eller andre..Sitter bare og drømmer om jaktturer, fisketurer osv. Noe han ikke tar initiativ til å gjøre noe med selv uten at jeg sier: "i helga passer det at du drar"...Venter på instrukser fra meg liksom!! Frustrerende!

 

Han har også en veldig usunn livsstil som irriterer meg. Gidder ikke å passe på å spise sunt, trene eller noe uten at jeg plasserer sunn mat framfor han eller sier at nå skal vi ut på tur. Virker ikke som han har overskudd til noe annet en jobben sin og leke med barna. Husarbeid er det stort sett jeg som gjør, mm. jeg ber han om å gjøre noe. Ingen sexlyst... Det føles som å ha en stor unge i heimen!! Han er jo snill og grei, men så lite MANN liksom... Huff, blir bare så lei av den sure gubben som sitter og trykker og forventer at livet skal bli så bra om bare andre gjør noe for han...

 

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, må bare klage litt...Drømmer meg mange ganger bort til en sporty mann som ser verdier i god og sunn mat og aktiviteter...Og som følger med på hva som skjer i verden og er litt engasjert. Tror kanskje han er deprimert rett og slett..Hadde man bare nådd inn til han... Han sier så lite og er bare her i kroppen liksom...Lurer på om jeg orker å leve med han resten av livet. Er så lei av å være den eneste med litt overskudd og energi her...Han er sikkert lei av meg også, men sier ingenting. Han minner meg rett og slett om en 65 år pensjonist enkelte ganger...

 

Hva tror dere om denne situasjonen?? Er det verdt å jobbe for å nå inn til en mann som er så innestengt og kjedelig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hooho, kjenner meg igjen. Min exsamboer lot seg forfalle, drakk 3 liter brus hver dag.. Ikke no trening, masse data.. Var en lat, kverulant og jeg ble DRITTLEI av en sånn fyr uten ambisjoner, uten noenting. Følelsene mine forsvant.. Nei, du får fortelle han hva du tenker og føler. Min ex trente som en besatt etter det ble slutt mellom oss, han tror utseendet var den største grunnen til at jeg forlot han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt umulig å gjøre noe nå når vi har fått barn... angrer noen ganger på at jeg valgte han... Føler ikke så mye annet enn irritasjon egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...