Gå til innhold

dag 37.. 2 "falske" tester og ingen mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har vert prøvere i 1,5 år nå.. rimelig lei av symptomjakt og alt som hører med prøving. Men denne mnd har jeg ikke hatt sjans til å tenke så mye over eggløsning og generelt prøving. Har ganske regelmessig mens (28-30 dager). Nå sitter jeg her, på dag 37, på fredag tok jeg 2 tester som var negative, men ble positive etter tidsfrist... Og fortsatt ingen mens.. Har kjent mye murring og styr ned i eggstokkene og området der nede i en ukes tid. Pga at jeg fikk diagnosen PCOS for en tid tilbake, går jeg på Metformin. Og er da usikker på om dette kan vere tablettene som utsetter mensen eller om d faktisk kan ha seg slik at jeg er gravid?? Håper selfølgelig på d siste, men håper noen har erfaring eller har lyst å si hva de tror dette kan bety:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og i dag har det vert masse stikkinger i venstre bryst.. hm.. forvirra!

Skrevet

Jeg har egentlig ikke peiling på det du spør om, men jeg går også på metformin og har pcos, og jeg har aldri opplevd at mensen blir utsatt av dem. Kan jo være du tester sent positivt, og at du er gravid. Ønsker deg masse lykke til og håper det har klaffet for deg!

Skrevet

Har du tatt en ny test??

De to gangene jeg mistet i uke 5, så ble testene positive etter tidsfristen. Tipper det var ca 10-15 min etter. Noen dager senere ble de svake positive innen fristen, men som sagt så begynte jeg å blø noen dager senere enn jeg skulle.

Kan jo være at du er gravid:D Hadde nok testet igjen hvis jeg var deg;)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg har det akkurat som deg=/ Jeg er på 1.periode med Metformin og Pergo i tillegg... Hadde pos EL test søndag for 2 uker siden, og TR har enda ikke kommet.. Har sykluser på 33-35 dager... Fikk svaaaak pos test på lørdag etter ca 15 min (som er for seint), men i går tok jeg CB digital, men der står det ikke gravid.. Tok denne testen ca kl 16, etter å ha tissa maaaasse ganger før på dagen.. Går hele tiden å sjekker etter TR=P Så må vel kjøpe en til å teste i morgen tidlig da.. Og er den ikke pos da, så er jeg nok ikke gravid=(

Har også kjent ubehag og alt det der du beskriver der nede de siste 2 ukene...

Denne kroppen er rart altså=p

Skrevet

ajaja..jeg blir veldig utålmodig nå . har bestilt meg 2 gr.tester , og rekner med å få de i morgen. Håper vertfall d, for her er d ikke komt noen tr, og jeg er superklar for å teste igjen.. kjempeøm i puppene enda.. merkelig dette syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...