Gå til innhold

Hvor ille er dette?

Anbefalte innlegg

Jeg er gift og har to barn. Vi er forholdsvis lykkelige sammen, vært sammen i maaaaange år..

En gift mann har et godt øye til meg, han er en virkelig flott fyr. Han sendet meg meldinger om at han likte meg og at han syntes jeg var fin på alle mulige måter. Jeg ble selvfølgelig sjarmert og betatt, men svarte at jeg ikke vil ha kontakt pga mann og barn og at de betyr alt for meg. Dette respekterte han meg for og sa at han like meg enda bedre fordi jeg hadde den holdningen..

Etter mange måndere uten noen kontakt hender det nå likevel at vi sender en og annen melding til hverandre, om vær og vind, god helg og klem.. Det går uker mellom disse meldingene. Har aldri truffet han eller snakket med han ordentlig, men jeg må innrømme at han likevel tuller i tankene mine.

Jeg "har mitt på det tørre" ang at jeg har sagt fra at jeg ikke er interessert, og at meldingene ikke er flørtete, men mer som venner sender hverandre. Likevel får jeg jo selvfølgelig dårlig samvittighet..Det er som å ha en hemmelig venn.. Kommer aldri til å skje noe mellom oss, vi er jo gift begge to..

Så mitt spørsmål er : hvor slemt er dette??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143589355-hvor-ille-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...