Gå til innhold

Bryllupsvals Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Min flotte samboer og jeg gifter oss neste lørdag, men jeg klarer ikke å finne en rolig sang, vals som vi kan danse til! Vi er ikke klassiske og dette bryllupet ble planlagt i løpet av to og en halv mnd, men er likevel ett tradisjon bryllup i Kirken og alt det andre. Men å finne den "dumme" valsen sliter vi med! Vi hører stor sett bare på rock eller han på rap så vals er ikke vår sterke side :P

Noen Tips??? Takk :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143589298-bryllupsvals-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med bryllup! :)

Jeg hadde så lyst til å få mannen med på brudevalskurs da vi skulle gifte oss, men det klarte jeg ikke. Så vi droppet hele 3/4-takten og gikk for "The best is yet to come" med Michael Bublé, og showet litt i stedet. En herlig låt med fin rytme. Vi fikk mye skryt for låtvalget etterpå! :)

Takk!! Gleder oss masse! Selv om jeg er max stresset om dagen, men får nesten tårer i øynene av å tenke på at vi snart er mann og kone .

Jeg er 6 mnd på vei med en liten gutt og så vi gleder oss masse til fremtiden. :)

Men siden jeg da er gravid kan jeg ikke ta ett glass vin for å roe ned nerver og få litt mot for å tørre å showe på dansegulvet :S Derfor vi tenkte på bare en klassisk men kul vals. Hvis det finnes da :P

Har liksom sagt vi skal ha vals, og ikke "bare" danse sakte.. Kan hende jeg angrer litt på dette nå men :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...