Gå til innhold

Er barna mye ute i deres barnehage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er de hos oss. 4 dager i uken går de ut 8.45 og er ute til samling, inn for å spise, så ut igjen. En dag i uka er de inne og gjør formingsaktiviteter.

 

Er det sprengkulde eller det regner ekstremt mye, går de ikke ut igjen etter lunch!

 

De store har 3 turdager i uka. Barnehagen ligger i skogen, så muligghetene er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ute etter frokost ( ca 930-10 00) og sikkert frem til lunsj. Legging for de små, også frukt og ut etter det igjen.. Hun er bestandig ute når jeg henter 1530.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ute hver dag. 2 faste turdager. De går ikke på tur før etter 9.30 som er seneste leveringstidspunkt. De kan godt være ute før dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går ut litt etter frokost og er ute til lunsj, sånn i 11-tiden. Etter lunsj og soving så er det frukt og knekkebrød og så ut igjen. Har hentet henne ute hver dag siden hun begynte.

Noen dager går de på tur til en lavvu de har i skogen bak barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ute en gang per dag. Alt for lite, spør du meg, men uteområdet er så lite at de må lufte ungene i puljer...

 

Her om dagen var nesten 20 varmegarder, og da gikk de ikke ut før kl 1430.

 

Lite å gjøre med det, de er ikke mottakelige for kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er ute hver dag.

Jeg er usikker hvor lenge hver dag..men slik som jeg har forstått det så pleier de og være ute mest etter lunsj, og da gjerne helt til barnehagen stenger kl 17.00 mer eller mindre...men om det pøssregner så er de ikke ute i så mange timer vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...