Gå til innhold

Barnevogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter vårt første barn og dette er her jo selvsagt veldig sort, og nå klarer jeg å gleeeede meg over forberedelser og planlegging selv om jeg bare er 12 uker på vei :)

Og nå har vi kommet til barnevogn debatten, hvem vogn kommer dere til å velge og hvorfor?

Jeg er nok litt svak for Emmaljunga uten at jeg vet helt hvorfor, men jeg har en hund og det krever jo at jeg trenger en vogn som er lett å styre :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippo ღ
Skrevet

Hei, vi har også hund. Og derfor blir det en vogn med 4 like store hjul :) Vi skal bestille Emmaljunga city cross. Tenkte først på edge duo, men den blir altfor stor! Vi er begge enig om city cross for den er lett å få inn i bil, tar ikke stor plass. Og er stødig og god å trille :) + at det er en veldig fin vogn :) skal ha citybag til.

Skrevet

Vi har kjøpt Quinny Speedi med tilhørende bagdel. Jeg har ikke så sansen for simo, emaljunga og de lignende vognene med fire hjul. Jeg ville ha noe litt mer sporty. :P

Skrevet

Tusen takk, nå ble det ordentlige hjerter!

Jeg har kikket på den city cross jeg også, vi har en liten stasjonsvogn og er redd edge duo`en blir for stor og tung!

Citybag ja, er den mindre og nettere den kanskje?

Så tror nok det blir Emmaljunga på oss også :) Skal du kjøpe den her i Norge eller skal dere dra til Sverige å kjøpe den?

Skrevet

function beats fashion, men med emmaljunga får man i pose og sekk! ;) hadde tenkt meg mondialen men er igrunn usikker på forskjellen på den og city crossen og duo edge'en. noen som vet?????

kjøper uansett i sverige, da jeg sjekket priser og vi sparer nesten to ogethalvt tusen!!!! er ingen "mall rat" så trenger ei vogn som kan brukes overalt, og i alt slags føre!

Skrevet

Jeg har hund, og trehjuling (TFK Joggster twist). Synes det er genialt med svinghjulene, og muligheten for å låse fremhjulet i posisjon. Det mest genialt er alikevel håndbrems! Går man i nedoverbakker, og har med hunden i tillegg, så kan det bli tungt om vogna og hunden drar nedover. ;-) Jeg synes også at Emmajunga virker litt snau av og til når barnet blir større (2-3 år). Det er fremdeles god plass i min TFK og bag'en er en av de lengste på markedet.

Smaken er forøvrig som baken. Min beste venninne sverger til sin Emmajunga. Jeg kommer aldri til å kjøpe en ;-) Hun synes voksiposen er fantastisk, jeg synes den er helt håpløs og elsker dunposene!

Skrevet

Hei

Vi har bestemt oss for ABC design 3 tec, passer godt for oss, svart og hvit, men passer kanskje ikke sa godt i Norge har jeg hort pga hjulene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...