Gå til innhold

Hvor finne billig reise til Thailand eller hvilket annet land (billigere) er det varmt i fra januar til mars-april? Mer enn 20 grader.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men gran canaria er ikke mer enn 20 grader på den tiden.

Egypt, hvor er det da best å være, hørt at det er møkkete der, sikkert samme som Tunisia, og Tyrkia at det da lønner seg å ta all innclussive og bare holde seg på hotellet og ikke spise utenfor hotellet.

H.I

http://www.thomascook.com

klart du kan finne billige turer til thailand

men spørs om du skal ha kun fly eller charterpakke?

bestller du kun fly nåå kan du få det veldig billig, men charter må du vente med

Det er det samme, har reist med begge deler. Det er bare at nå er vi blitt flere i familien og derfor er det så himla dyrt å få med seg alle ned der.

Har du tips til hvor jeg kan bestille hotell selv?

H.I

Annonse

jeg har vært i Portugal, Hellas, Bulgaria, Tyrkia, Kypros og Egypt av "syden"plasser :P og jeg synes Egypt var en av de fineste plassene. Bodde på et hotel som heter Novotel i Sharm El Sheikh. Utrolig god mat på hotellet der!! å ikke noe skittent der vi bodde, trygg plass med vakter over alt. Slekt av meg har vært i Hurghada og synes det var helt fantastisk der :) Jeg skal tilbake til Egypt i allefall :)

Hva med å leie hus i Thailand? Det er kjempebillig, fra 2000,- i uka. Flotte hus til rundt 5000,- Har ikke gjort det selv, men vurderer det da mange jeg kjenner gjør dette. Det blir myyyye billigere enn charter. Taxi koster heller "ingenting" så jeg skal prøve dette på neste langtur. Sjekk ut på Finn.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...